Noen tanker fra meg:
Overskrift: "Nespresso-kompatible kapsler"
Dette høres for meg ut som en billig kopi, prøv å endre den litt.
"Kaffekapsler til alle nespressomaskiner" feks.
Jeg ble litt overasket når jeg scrollet å så at bestillingsskjemaet lå rett under produktene.
Det er forsåvidt ingen problem, det jeg stusset på var teksten.
"Aksept" bør byttes med noe mykere, kanskje "Fullfør bestilling","Fyll ut i dag og få de i posten om 2 dager!".
"Jeg har lest bla bla bla"
MÅ linkes til kjøpsvilkår o.l
Hvis ikke må kunden selv lete etter disse og det virker som om du bevisst prøver å skjule de.
Når du spør om de ønsker å motta tilbud må du friste de litt mer. Feks "Ikke gå glipp av våre kamanjer og tilbud osv osv"
Hva er bestillingskode? Rabattkode? Ordrenummer?
Bør kanskje bytte ut (Evt) bak de valgfrie feltene og heller forklare at de er valgfrie.
+ Optimalisering, optimalisering, optimalisering.
EDIT: Kanskje vurdere å lage små "medaljer"(badges) som viser brenngrad o.l
http://thumbs.dreamstime.com/z/vector-set-retro-badges-labels-buttons-icons-29682778.jpg