Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på nettside

budwaiza

New Member
Jeg lanserte min reiseside for ikke så lenge siden og fikk ikke helt den responsen jeg ønsket.
Tror mye pga at det var for mye information på landingsiden.
FaceTrips

Jeg laget en konkurranse for å få en litt mere attraktiv landingside som jeg vil implentere
neste uke. Teksten står på designet nå på engelsk,dette var fordi det var lettere å kommunisere med designeren. Alt vil bli oversatt.
View image: Vinner Facetrips

Siden har flere funksjoner som er tatt fra andre sider som ikke har tatt steget til å gjøre noe mere ut av det.

Jeg trenger hjelp til hvordan skal jeg få en mere aktiv community på siden. Er avhengig av traffik for å kunne tjene penger på sponsorer.

Reisegrupper:
Ide fra ReiseVenn - for deg som elsker å reise! og SkalTil.no - Finn ut hvor andre skal reise til. Legg til din reise!
Folk kan registrere sin reisegruppe, finne andre som skal samme sted og bli kjent på forhånd.

Ask me:
Ide fra Decate.no | Venner, flørting, dating og tidsfordriv
En aktiv forum der medlemmer kan spørre spørsmål og andre medlemmer kan svare på de.
F eks, hvilket sted i spania er best for et kjærestepar på 25-30 årene,som ønsker en romantisk tur.
-Andre brukere vil da kunne svare på dette.

Bucketlist: (ikke lansert enda )
Ide fra: Bucketlist » 10,000 things to do before you die
Lage ferie mål folk kan gjøre og skryte av.
F eks, hoppe i bungy, legge til bildet av seg selv gjøre det, dele på facebooken.
 

zapotek

Medlem
Siden har flere funksjoner som er tatt fra andre sider som ikke har tatt steget til å gjøre noe mere ut av det.

Jeg trenger hjelp til hvordan skal jeg få en mere aktiv community på siden. Er avhengig av traffik for å kunne tjene penger på sponsorer.

Kanskje forsøke å gjøre konseptet tydligere? For meg så blir det et sammensurium av inntrykk når jeg klikker meg rundt på siden.
 
Topp