Tilbakemelding på nettbutikk

Bjørnar

Gründer
Hei,

Jeg har nylig kjøpt nettbutikken https://skjoldstore.no, og fått den over til WooCommerce, etter å tidligere ha vært en Shopify-løsning – akkurat tidsnok til å rekke julegavesalget!

Setter pris på tilbakemeldinger!

hungpham

Medlem
/personvernerklaering funker ikke
/blogg er sendes videre til et produkt?
Du må viser "førpris" som er laveste prisen i 30 dager, om du har tilbud.
Du må sette opp Cookies-consent, ikke bare en side med informasjonskapsler informasjon.

Sist redigert:

xdex

Medlem
Enig med mye av det @hungpham skriver over. I tillegg så syntes jeg personlig at hele nettsiden ser ut som noe fra 2016. Syntes også det er rart å måtte fortelle kundene sine at "vårt produkt er bedre enn temu" da har man virkelig ikke mange gode salgsargumenter. Du viser til temu, men er selv en "kopi" av f.eks. ridge wallet (som er helt fantastisk btw). Skjønner ikke helt fargeprofilen heller... mye farger, men lite sammenheng og synergi mellom fargespillet, som igjen gjør at nettbutikken fremstår "billig".

Syntes også logoen var morsom, er det ett skjold med et fjell i? hva skal fjellet være ett symbol på? mange "missed opportunities" her. For meg virker produktet å være "RFID-blokkering", men fokuset er fjell og lava som rød tråd i design/produktbilder.

Topp