Ikke helt enig.
Ta en tur i gatene (ikke på internett) så ser du at alle butikker som selger kvalitetsvarer/merkevarer har dette påført butikkvinduet eller døren. Når noen kaster et første blikk og du vil selge til noen som skal ha merkevarer, så må du vise at du har dem. Er du Rolex forhandler så sier du ifra. Nå vet jeg selvfølgelig ikke om dette er tilfellet for denne butikken da, altså om det er en butikk med merkevarer/kvalitetsvarer. Men hvis så er tilfellet, så ville jeg hatt det i øyet til den som ser.
Ta meg en tur på gaten? Det skal jeg selvfølgelig gjøre, men dette handler om en nettbutikk. Det er stor forskjell, på mange gode og vonde måter. Så jeg tror nesten vi skal forholde oss til internettet her, inntil han evt. åpner en fysisk butikk og ønsker en tilbakemelding på denne. Butikker som fronter Rolex, gjør det ofte fordi dem er sertifiserte til å gjøre dette, at dem sitter med spisskompetanse eller har eget verksted for dette. Igjen, så blir dette "sponsing" (kall det hva du vil), men det vil i 95% av tilfellene være rolex selv, som stiller opp med plakater, merkelapper etc. Akkurat som i butikken, det er ikke kjedene som punger ut for all reklamen og plakatene/konkurransene som henger rundt. Det er også veldig vanlig og få hyller/stativer til spesifikke varer, mot at du fronter varene på oppgitt måte (fra produsent).
Syntes heller du skal fokusere på det som er reelt her, altså nettbutikken. Toppen er godt eksponert, og noe av det første du ser. Nå har den altså bare en effekt, og vise godt kjente kunder, at du fronter X merket, uten at du kan trykke på det, navigere til det, eller bruke det til noe fornuftig. Det vil være langt bedre og fortelle kunden om tilbud, for å skape salg. Er trådstarter usikker, kjør en splitt-testing mot 5000 kunder, så ser du raskt hvor pengene kommer fra.
Hvis du mener jeg er helt på bærtur, nevn gjerne noen kjente nettbutikker som viser til slik som du prøver å forklare, selv om du snakker om noe helt annet enn en nettbutikk.