Jeg startet nettbutikken klippfiskbua.no for litt over et år siden.Selger som kanskje navnet tilsier klippfisk-produkter.
Salget og tilbakemeldinger har vært gode,men ønsker mere salg.
Har som nettbutikkløsning ShopFactory V9.Jeg har lite utdannelse/kunnskap angående webdesign m.m,men har etter litt selvstudium greid å få til noe.Er fullt klar over at nettbutikken er nokså "enkel" laget,men så langt har jeg kommet hittil.Mye kan helt sikkert gjøres mye bedre.
Så er meget takknemmelig om noen kan ta en kikk på den,og gi tilbakemelding på hvordan forbedre den.
Angående markedsføring av den.Noen som har noen gode tips der?
Har gjort lite foreløpig for å markedsføre den.Kun noen annonser på Finn,og på Startsiden.no,
under kategori nettbutikker Mat&Drikke.Vurderer også Adwords,nyhetsbrev o.l.
Angående nyhetsbrev/epostmarkedføring så vil det for meg være lite volum på utsendelser.Har kikket litt på Mailchrimp.
Setter stor pris på innspill!
Mvh
Sigmund
Salget og tilbakemeldinger har vært gode,men ønsker mere salg.
Har som nettbutikkløsning ShopFactory V9.Jeg har lite utdannelse/kunnskap angående webdesign m.m,men har etter litt selvstudium greid å få til noe.Er fullt klar over at nettbutikken er nokså "enkel" laget,men så langt har jeg kommet hittil.Mye kan helt sikkert gjøres mye bedre.
Så er meget takknemmelig om noen kan ta en kikk på den,og gi tilbakemelding på hvordan forbedre den.
Angående markedsføring av den.Noen som har noen gode tips der?
Har gjort lite foreløpig for å markedsføre den.Kun noen annonser på Finn,og på Startsiden.no,
under kategori nettbutikker Mat&Drikke.Vurderer også Adwords,nyhetsbrev o.l.
Angående nyhetsbrev/epostmarkedføring så vil det for meg være lite volum på utsendelser.Har kikket litt på Mailchrimp.
Setter stor pris på innspill!
Mvh
Sigmund