Tilbakemelding på nettbutikk

siggen

New Member
Jeg startet nettbutikken klippfiskbua.no for litt over et år siden.Selger som kanskje navnet tilsier klippfisk-produkter.
Salget og tilbakemeldinger har vært gode,men ønsker mere salg.
Har som nettbutikkløsning ShopFactory V9.Jeg har lite utdannelse/kunnskap angående webdesign m.m,men har etter litt selvstudium greid å få til noe.Er fullt klar over at nettbutikken er nokså "enkel" laget,men så langt har jeg kommet hittil.Mye kan helt sikkert gjøres mye bedre.
Så er meget takknemmelig om noen kan ta en kikk på den,og gi tilbakemelding på hvordan forbedre den.

Angående markedsføring av den.Noen som har noen gode tips der?
Har gjort lite foreløpig for å markedsføre den.Kun noen annonser på Finn,og på Startsiden.no,
under kategori nettbutikker Mat&Drikke.Vurderer også Adwords,nyhetsbrev o.l.

Angående nyhetsbrev/epostmarkedføring så vil det for meg være lite volum på utsendelser.Har kikket litt på Mailchrimp.

Setter stor pris på innspill!

Mvh
Sigmund

wellendorf

Medlem
- Først og fremst ville jeg fått produktene mer synlig. Syns det er kronglete å i det hele tatt finne veien frem til produktene som er plassert nederst på siden. Gjør produktene SYNLIG! =)

- Hva med produktbilder av pakken med innhold? "Pakket i poser a 2 kg"

- Om oss? Hvem er du/dere, hvorfor selger du/dere dette? Hva er erfaringen/kunnskapen deres om akkurat klippfisk? Så vidt jeg kan se, så finner jeg svært lite om deg/dere som står bak?

- Adwords Adwords Adwords! Trenger jeg si mer? :)

- Ellers syns jeg siden er helt grei, standard. Spennende med noe nytt ihvertfall :) Lykke til videre :)

siggen

New Member
Takker for gode råd.

Som du nevner,så ser jeg at produktene er for lite synelige.Så det må jeg gjøre noe med.
Også de andre tingene du nevner er noe jeg må se på.

Bilden måste justeras så den ær i samma bredd som malen, ser lite konstigt ut nu, annars tycker jag færgerna var bra, logga var bra. Enig i førra inlægget, produkterna må visas bættre. Varfør inte ha de på førsta sidan? Fler recept samt lite historik om klippfisk vore ju inte dumt. varfør inte ha en produkt sen receptlænkar bredvid på just den produkten, sen lika på de andra.. Ja jag vet inte :D

Topp