Tilbakemelding på nettbutikk

jsk

Medlem
Det jobbes med å få oversatt alle produkttitler til norsk da vi har en del besøkende fra engelskspråklige land.
 

ventro

www.ventrogruppen.no
Hei ;)

Nettsiden ser greit nok ut i seg selv. Selv er jeg litt mer glad i "orden og ryddighet". I mitt hode kan siden oppleves litt rotete.
Menyen din burde etter mitt kjønn vært litt kortere, med flere underkategorier.
Ellers er jeg enig med Tonny i at produkt tekster bør være på norsk. Det er litt av en jobb, men det vil du ha igjen for... Nesten garantert.

Men for all del, du har et godt utgangspunkt, jsk! Keep it up! :cool:
 

selbekk

Medlem
Rett fra levra:

- "Hot Products"-banneren din i gul så forferdelig ut.
- Jeg savner en tag-line som oppsummerer nettbutikken din
- Altfor mye fokus på betalingsmetoder. Når du går i en butikk (sånn til vanlig), vil du se informasjon om at du kan betale eller hva de har på tilbud? Og Klarna konto / bank er noe jeg ikke har sett før, som gjør meg utrygg på om du er en seriøs butikk.
- Hvem i disse dager registrerer seg aktivt for et nyhetsbrev? Og hvorfor må du legge inn et passord for å gjøre nettopp det?
- Som noen nevnte tidligere - altfor mange kategorier
- Merkelig miks av norsk and engelsk
- Lite lesbar produkttekst
- Du skriver "2 onstock", jeg tenker "han bryr seg ikke om detaljene, og dermed har dårlige produkter". 2 in stock hadde vært bedre =)
- Siden gir generelt inntrykk av at du har kjøpt et ferdigprodukt, klistra logoen din på og pøst på med (vel, ganske kule imo) produkter. Ikke noe galt i det, men det ser ikke ut som fulltidsjobben din, for å si det sånn. Det er ingen sammenheng mellom f.eks. logoen din og de forskjellige reklameboksene (og utformingen på disse), ingen gjennomgående grafisk profil, og mange sånne "småbommerter" designmessig som hverken tar lang tid eller er dyre å fikse.

Det er ikke meningen å bare være en negativ stemme - men her har du i alle fall noen råd og førsteinntrykk fra en som aldri har vært på siden din før. :)

Lykke til!
 
Topp