Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på min nettbutikk..

Jostein

Medlem
Hei!

Endelig har jeg kommet meg live med mitt prosjekt. Har brukt lang tid, og plaget mange av dere på forumet. Takker for alle innspill og hjelp på veien! Her ser dere resultatet. Ønsker tilbakemelding på siden fra dere. Både positivt og negativt!
Link
 

selbekk

Medlem
endel pirk:
- ha alt på norsk eller engelsk.
- litt lame logo gitt grunnlaget
- udugelige slides. hater italic skrift.
- navigasjonen ser ut som en bloggv
- vedder jeg penger på at du bruker wordpress? joa.
- utrolig lame footer som er bygd på altfor mange, uinteressante juksemidler.
 

Jostein

Medlem
Takker for feedback!
Du påpekte slidere. Var det utelukkende skriften som var problemet, eller var det hele pqkka?
Lame logo gitt grunnlaget. Hva mente du med det?
 

MAN

Medlem
Tilbakemelding fra en lekmann, stilig konsept. Spennende å se om folk vil betale såpass for å merke koffertene sine. Når tagene er såpass fargerike som deres kan det kanskje gå.

Likte generellt oppsett, enkelt og oversiktlig, dog ser det mer ut som en blogg enn en nettbutikk. Burde ikke butikk ført til en nettbutikk aktig side hvor handlevogn var en del av siden, ikke egen fane fra hovedsiden.
Likte ikke bakgrunn eller fargeløs logo. Dere har farger på tagene, hvorfor ikke på logoen?
 

Jostein

Medlem
God morgen! Takker for fine konstruktive tilbakemeldinger.

Siden er laget i WP, og er som dere riktig påpeker ikke noe ren nettbutikk. Jeg er ingen designer, så etter mye prøving og feiling er dette resultatet. Spørsmålet er jo om kunden ikke vil handle fordi den ikke ser ut som en nettbutikk? Har prøvd med ulike woothemes, og da blir det jo "ordentlig" nettbutikk. Men jeg klarte ikke få til utseende slik jeg ville. Men tar poenget!

Prisen er jo selvfølgelig et annet viktig tema. Vi satt prisen opp fra 99 rett før åpning. Jeg tror kanskje dette er mer riktig pris. Det er klart at som du påpeker så finnes det billigere merker på markedet. Til syvende og sist er det jo kunden som avgjør om varen er verdt prisen. Tanken vår er at merkene våres er litt mer gjennomført enn slike masseproduserte merker man kan kjøpe inn for knapper og glansbilder ved større volum slik Clas Ohlson kan blant annet. Men for all del, mange av disse er også fine og en stor konkurrent.

Men takk igjen! :) Ting blir ikke bedre om man ikke får tilbakemeldinger på ting som kunne vært bedre.
 

William

Medlem
Jag skulle lägga handlekurven längst till höger og göra något som gjorde att man faktiskt ser att den förändras. Förslag på vad du kan göra är att produkten man lägger i handlekurven "flyger" grafiskt när kunden trycker på köp. En annan sak du kan göra är att kunden ser att priset ändras på kolumnen handlekurv när du trycker på "köp".

Sen kan du lägga till din egna logotyp vid utcheckningen med PayPal.
Här ser du vad du gör detta inne på ditt PayPal konto:
http://i.imgur.com/V2HBWuK.png

Använd imgur för att ladda upp din logotyp og få en URL från din uppladdade bild :).

//wtorsler@paypal.com
 

Jostein

Medlem
Hei!

Har sett på litt andre løsninger av nettbutikker som ikke er WP. Har leket meg litt med shopitoo. Mener dere dette er bedre egnet enn min orginale side? Ikke tenk på layout, farge osv. Jeg har bare testet ut funksjonene så langt.

https://bagasjemerke.shopitoo.com/

Takker!
 

xdex

Medlem
Eneste jeg reagerer på, er at man må "leite" etter en adresse til selskapet, og at selskapet kaller seg selv partner?

Etter e-handelsloven §8 skal en internettbutikk informere om selskapets juridiske navn, adresse, e-postadresse og øvrige opplysninger som gjør det mulig å komme i direkte forbindelse med tjenesteyteren. Det skal også informeres om selskapets organisasjonsnummer.

Forstår ikke at det skal være noe problem, og la dette komme langt mer tydelig frem, slik som det ser ut nå, fremstår det litt useriøst.
 
Topp