Lekker portfolio. Usikker på om jeg liker at tekst utheves med gul bakgrunn (og hvorfor har du valgt å utheve akkurat «Interactive Designer»?), og jeg synes ingress var litt stor, men jeg kan absolutt ingenting om design, så ikke hør på meg.
Er dette ment å være en personlig hjemmeside eller hjemmesiden til en designbedrift? Legger merke til at navnet «Medicon Media» ikke er nevnt noe sted på nettsidene (bortsett fra alttekst, titletag og domenenavn). Til sammenligning er EDB Totalpartner (som såvidt jeg har skjønt har absolutt ingenting med sidene å gjøre) nevnt med full link fem steder. Jeg ville hatt med både bedriftsnavn og organisasjonsnummer i footer om jeg var deg.
Prisantydning kan du også godt nevne på sidene, samt informasjon om hvilke kunnskaper du egentlig legger i «interactive designer». Jeg synes det høres helt supert ut at du lager nettsider som følger standarder, men hva er det egentlig du kan? Lager du nettsider som har en PHP/ASP-løsning det er lett for kunden å oppdatere, eller blir det bare statiske nettsider som man må kontakte deg hver gang man ønsker å endre noe på? Bruker nettsidene dine JS/AJAX? Hvis ikke, har du et fint argument jeg kan servere dersom sjefen min har fått for seg at AJAX er noe vår bedrifts nettsider bare MÅ ha fordi det er det som er moderne nå? Er sidene du lager avhengige av et scriptspråk, og er du da isåfall avhengig av at kunden har en bestemt type server for at du skal kunne jobbe på den? Tester du sidene du lager på ulike nettlesere / skjermoppløsninger / operativsystemer? Mer informasjon, takk!
En siste ting du bør tenke på er å korrekturlese. Du har få feil på sidene, men målet er selvsagt å få null feil. De jeg umiddelbart legger merke til er at du bøyer en del verb i entall selv når substantivet står i flertall («My tasks varies», «like minded people who loves»), og diverse andre småting som at det mangler mellomrom noen steder, er et ekstra mellomrom andre steder, og så videre.