hvoslef
Student
Heisann.
Har startet nok et prosjekt, og ønsker tilbakemelding på landingssiden jeg har satt opp for det nye produktet. Tester for øyeblikket ut forskjellige headlines, så det er den eneste forskjellen på de tre landingssidene som kan poppe opp når dere besøker siden. Det jeg er ute etter er hard og kynisk kritikk. Fortell meg hvorfor prosjektet er bra, eller hvorfor prosjektet er dårlig.
iGlove - Bli kvitt kalde mobilhender!
Det jeg hadde satt pris på av tilbakemelding er:
I tillegg et lite ekstraspørsmål, er det noen her som har drevet egeninkasso, og som kan fortelle noe om hvor tidkrevende det er, og hvor stor % dere har i løsningsgrad?
Tusen takk for at du orket å lese, og tusen takk for eventuelle svar
Har startet nok et prosjekt, og ønsker tilbakemelding på landingssiden jeg har satt opp for det nye produktet. Tester for øyeblikket ut forskjellige headlines, så det er den eneste forskjellen på de tre landingssidene som kan poppe opp når dere besøker siden. Det jeg er ute etter er hard og kynisk kritikk. Fortell meg hvorfor prosjektet er bra, eller hvorfor prosjektet er dårlig.
iGlove - Bli kvitt kalde mobilhender!
Det jeg hadde satt pris på av tilbakemelding er:
- Hva synes dere om prisen, burde jeg sette den lavere mtp. Elkjøp selger til 99 (annen modell, tror jeg)?
- Hva synes dere om bildet, burde jeg ha hatt en "kald" bakgrunn?
- Trenger jeg en logo på siden for å opptre mer "profesjonelt"?
- Burde jeg ha noe form for "Like" på siden for social proof?
- Er kun faktura som betalingsløsning negativt?
- Gir siden deg lyst til å kjøpe hanskene?
I tillegg et lite ekstraspørsmål, er det noen her som har drevet egeninkasso, og som kan fortelle noe om hvor tidkrevende det er, og hvor stor % dere har i løsningsgrad?
Tusen takk for at du orket å lese, og tusen takk for eventuelle svar