Tror det er best å ikke gi alt for mange valg, gjør det enkelt for dem.
Det tror jeg også kan fungere. For eksempel liste opp 5 kredittkort, og ikke 50.
Tror det er best å ikke gi alt for mange valg, gjør det enkelt for dem.
Joda, jeg kunne sikkert lagt inn tabellen på hovedsiden, men nettsiden rangerer nå meget bra og jeg er redd for å ødelegge noe om jeg gjør for store endringer.
Jeg har ikke sjangs til å legge den inn med sidebar, fordi det blir for liten plass, men jeg kunne jo evt laget en "light"-versjon hvor jeg dropper noen av egenskapene for at den ikke skal bli så bred også kunne denne ligget på toppen med artiklene et stykke under.
Men i såfall er vel det beste å legge inn en kopi av tabellen på forsiden, og la den andre ligge der den ligger (siden jeg også har bygget linker til tabellen) slik at jeg ihvertfall ikke fjerner ting eller videresender rundt omkring på siden?
Dag Frogner skrev:Man kan jo allerede spore tastetrykk og musebevegelser på besøkende, jeg gleder meg til den dagen man kan spore tankene deres også.
Erlend skrev:Vanlige folk er ikke alltid ute etter en oversikt over de forskjellige kredittkortene. Jeg har fått inn de fleste søknadene mine fra bannere til høyre på Kredittkortguide
Erlend skrev:Her er det forskjellige meninger du. Det du mener er ingen fasit, og heller ikke det jeg eller Dag mener. Hva vanlige folk tenker er jo det som er viktigst!
TorsteinO skrev:Tror det er best å ikke gi alt for mange valg, gjør det enkelt for dem.
Jeg har testet litt forskjellig ja Speca. Kan du ikke vise fram noen av de "fantastiske" nettsidene dine, så kan vi få se det du skryter av 24/7?
Selvsagt, alle kan gjøre det. Men når man bruker det aktivt i jobbsøk (og får intervjuer), så er det en fordel at folk blir imponert over det jeg gjør, og det blir de konsekvent. Trøbbelet er bare at det er få som kun søker etter denne ekspertisen. Ofte hører programmering, B2B salg, etc. med, og der har jeg lite å stille opp med...
Selvsagt, alle kan gjøre det. Men når man bruker det aktivt i jobbsøk (og får intervjuer), så er det en fordel at folk blir imponert over det jeg gjør, og det blir de konsekvent. Trøbbelet er bare at det er få som kun søker etter denne ekspertisen. Ofte hører programmering, B2B salg, etc. med, og der har jeg lite å stille opp med...
Får vi se noen av suksesshistoriene dine da?