Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på konkurranse

Stoppet

Banned
Jeg er ikke videre erfaren med konkurranser på sosiale medier. Kunne noen forbarmet seg over meg og sjekket de to siste innleggene på facebooksiden til Verdens Viner og se om dette er noe som vil fungere, eller om jeg må gjøre det på en annen måte?
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Forstår ikke hva du mener - hva har de to siste innleggene med en evtl. konkurranse å gjøre?
 

Stoppet

Banned
Hei.
Sjekk igjen, jeg måtte slette dem.
FB avviste da de trodde det var alkoholreklame. Har nå slettet tekst på flaske og håper det går gjennom.
 

Stoppet

Banned
Jeg dør snart av alt dette alkoholreklame opplegget til facebook. Det er så vidt det er med en flaske der som kan likne på vin, men de avviser. Og hvis vil ha den der allikevel så må jeg endre aldersgrensen til 18 år. Har for søren endret den opp og ned fra 18 til 21 flere ganger nå.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Alkohol i alle mulige kombinasjoner er bare å glemme i bilder i alle fall. Konkurransen(e) tror jeg ikke vil fungere, rett og slett fordi de ikke kommer til å engasjere. Da må de "sprites" opp (bokstavelig talt). Og hvorfor ligger konkurransen på et annet nettsted enn det som hører til FB-siden? Folk flest vil synes det er spammy. Sorry, mac.
 

Stoppet

Banned
Skjønner hva du mener. La konkurransen på en annen side som er en quiz side som jeg ser mange gjør.

Men jeg skjønner ikke helt hva som er forskjellen på (oppspritingen) på den siden og for eksempel denne konkurransen. Nesten like bare forskjellige målgrupper
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Poenget er jo nettopp det - de som er opptatt av bil er ikke opptatt av vin(holdere). Det er kjapt enkle nyanser som utgjør forskjell mellom suksess og det motsatte...
 

Stoppet

Banned
Det er vel egentlig også grunnen til at jeg rettet bilopplegget til menn mellom 16 og 25 som liker bil og mc, mens jeg rettet vinopplegget mot menn og kvinner mellom 18 og 69+. Som loker mat og vin.

Så spørsmålet er vel egentlig om samme konkurranse med forskjellige interesser vanligvis er så forskjellige? Innholdet er vel i utgangspunktet målrettet mot riktig gruppe?

Ikke for å stille spørsmål ved det du sier, for jeg vet jo at du gjør det bra. Man hva ville du gjort med en konkurranse for få lesere til en side som Verdensviner.no ?
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Poenget er vel ikke bare å få et antall likes og samle eventuelle e-poster som ikke er verdt noe i etterkant? Folkene skal vel være interessert i vin - dog ser jeg ikke hva målet er? Skal noe selges? Umiddelbart ville jeg heller fokusert på f.eks. topplister som folk kan være interessert i å spre (10 mest populære påskeviner, 11 billigste rødviner i papp osv.).
 
  • Like
Reaksjoner: Boo

Stoppet

Banned
He he. Ja ser vi hold5ee på med her våres ting. Og ingen av oss er eksperter på lesere papp og popp er helt ut hos mine lesere. Derfor jeg prøvde å lage konkurranse med håndlaget vinglassholder. I skrivende stund har facebook godkjent en av mange kanpanjer spredt på flere sider. 783 inne og melder seg på akkurat nå noe må ha klaffet. Er ikke roboter altså
 

Stoppet

Banned
Dette ble regnet som alkoholreklame

story.php
 

Stoppet

Banned
Samme fremming lagt ut 3 plasser for å sjekke. Ble avvist 2 og god kjent på en. Skjønner ikke helt dette. Tror det har med om man har brukt mye penger før. Ble godkjent på en side der jeg har brukt noen kroner.

Har tatt den ned igjen og vil prøve å lage bildet godkjent før jeg prøver på ny. Men tror facebook. Har satt sperre for uansett hva jeg nå fremmer på noen kontoer, så blir det avvist.
 
Topp