Ønsker tilbakemeldinger på http://fotballblogg.com. Er Wordpress-temaet som blir brukt greit nok? Om noen vet om et bedre fotball-tema, så tar jeg gjerne i mot tips.
Jeg vet ikke helt. Har du tenkt å bruke klubblogoer som bilde på hvert innlegg i fremtiden? Blir ikke det seende litt underlig ut når du får mange hundre innlegg?
Dreamstime har en del redaksjonelle bilder (istock har også noe), godt mulig du kan finne litt relevante bilder der til en hyggelig pris. Skal vel ikke se helt bort fra at du kan finne noe på flickr også
Jeg er helt enig med deg. Jeg skriver svært lite på denne siden selv, men jeg skal videreformidle det til skribentene. Bra tipsRundt innholdet er det mer spennende med artikler som går i dybden rundt spillere, historie, taktisk analyse osv enn artikler om selve kampene. Nyheter fra kamper/ligaer er det så mange sider som dekker minst like bra, så det må være veldig vanskelig å hevde seg.
God fotballjournalistiskk på norsk er det derimot ikke så veldig mye av, så ville heller satset mot den nisjen om jeg var deg
bildene må gå an å klikke på for å komme til artiklene..
oslofotball.blogspot.com Helt ny dog