Retter du nettbutikken din mot bedrifter + i den vide verden? I det øyeblikket jeg vil gjennom kassen som gjest får jeg opp spørsmål om bedrift, organisasjonsnummer, hvilket land jeg bor (med en engelskspråklig landsoversikt i rullegardinmeny), hvilket fylke jeg bor i (til og med obligatorisk å svare på, hva skal du med det?) og fax. Klart, selger du mye til bedrifter, forstår jeg fokuset, men da kan du vel heller spørre om "privat eller bedrift" i steg 1?
Alle de elementene er vel bortkastet og forstyrrer "utsjekkingen", synes nå jeg. Hvis ikke du satser på luesalg i New Zealand? Spennende å se hvilke fylker som finnes i alle verdens land...for det har du jammen også med.
Betalingsmetode - tekst på engelsk må oversettes.
I det øyeblikket jeg klikker på "Kjøpsbetingelser" i steg 5, blir jeg vel en anelse skeptisk når jeg leser "Lue.no har juridisk navn "White Mono"" - hva skal det liksom bety (ja, jeg forstår det, men neppe alle lueshoppere). Kjøpsbetingelsene bør forresten åpnes i et nytt vindu, gruuusomt irriterende å måtte trykke tilbake i nettleseren og oppdage at jeg havner tilbake til STEG 1 (her vil nok endel droppe ut) - selv om innholdet blir stående, må jeg nok en gang klikke meg gjennom neste, neste osv.