Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på bydallmedia.no

hvaer

Medlem
- Keywordstuffing i meta. Meta betyr svært lite, men med slik stuffing, så er det ikke bra, og G kan straffe deg for det.

- Designet er for enkelt, og ikke midtstilt. Det fremgår ikke for meg at det er noen som er flinke på webdesign som har laget siden.

- Hvis du ikke har noen portfolio, legg ikke ut en linke som forteller at du ikke har det. Det gir ingen god følelse for en kunde å vite at man er den første.

- Hvilke verktøy bruker du for å bygge sider?
 

xdex

Medlem
Helt ærlig? Noe av det dårligste jeg har sett her inne på lange tider, ser ut som et template som ble laget i 2001 av en amatør som hadde seg noen øl på kveldstid.. Hvordan skal dette oppfattes seriøst i det hele tatt?

Regel #1) Ville du selv tatt den siden seriøst? Se for deg at apollo sin forside så slik ut, men ett par stygge kalendere for innsjekking f.eks.. tror nok svært få ville brukt siden.

Du reklamerer også for andre, ved å bruke ett slideshow du ikke har lget selv.. og ærlig talt,

Login to your skype account
press add contact
add Bydallmedia
but at first you need to send a mail or a message so we can accept you!

Du er god om du finner noen som først gidder å sende en e-post for å så bli godkjent.
 

timepoint

Medlem
Enkle designtips.

Hei.

Bra innhold og ryddig tekst, men mye kan gjøres med designet.

Velg heller hvit bakgrunn og svart tekst. Små Css endringer.
Evt. hvit bakgrunn, med en svak nyanse blått.

Ta også vekk "tiled background".
Legg også til noen grafiske elementer på hver side, så blir den litt lettere å lese.

Lykke til!
 

Eivindus

Medlem
Takk for tilbakemeldingene.

Ser nok ut til at jeg lager et helt nytt design. Var visst verre enn jeg trodde men alt kan fikses. Har lagt merke til Xdex mente at det var noe forbedrings potensialet her?
 

Altberger

Medlem
For en med litt dårlig syn så var det for svake kontraster med lys blå bakgrunn og hvit skrift. Jeg måtte myse og det er slitsomt i lengden.

Kjør safe med tekst. Sort skrift (eller en mørk blå som en nevnte over her) og hvit bakgrunn. Da blir det enklere med bilder også. De har ofte hvit bakgrunn og da ser det smooth ut om du ikke bruker bilderamme.
 
Sist redigert:
Topp