Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på blogg

peterandrej

pensjonert moderator
Halla. Har skrudd sammen nytt design til min personlige blogg som jeg håper noen har tilbakemeldinger på. I grunnen er jeg åpen for alt dere måtte ha på hjertet, og er strengt tatt bare ute etter å få input fra noen utenforstående. Når man sitter alene med et prosjekt så blir man kjapt litt blind, og det er vanskelig å se trærne for bare skog og den greia der.

Bloggen finner dere her:
Personlig blogg

På forhånd takk!
 

i-net

Medlem
Lekkert design! Eneste jeg ikke likte var logo`en. Når det blir så kreativt at det blir slitsomt å lese, er det for mye. Men det er min mening..
 

OldHP

Medlem
Prøvde

Prøvde å skrive et innlegg men ingenting kom opp, verken melding eller no tekst som sa at innlegget måtte bli godkjent av moderator..
 

peterandrej

pensjonert moderator
Prøvde å skrive et innlegg men ingenting kom opp, verken melding eller no tekst som sa at innlegget måtte bli godkjent av moderator..

Kommentarer forhåndsmodereres ikke. I ditt tilfelle, antagelig pga linken du hadde lagt i kommentaren, ble kommentaren merket som spam. Så da får du ingen varsel, og den dukker ikke opp. Men jeg har hentet den ut av spamfilteret, så nå er den publisert :)
 

selbekk

Medlem
enig i at logoen må lages på nytt. og førsteinntrykket var at det var veldig lite blogg og masse annet. og det er ikke noe poeng å ha så mange "populære innlegg", man leser som regel bare ett eller to av dem.

Mine "konkrete" forslag:
- lag "anbefalt lesning" boksen din dobbelt så bred (mot venstre).
- flytt "populære innlegg" til høyre og ha den der istedenfor facebook boksen din (i samme størrelse som facebook boksen din er nå)
- lag blogg-innlegg lista di dobbelt så bred og sleng på en thumbnail på venstre side
- fjern noen av linkene dine på toppen (i navigasjonen) - det blir litt for mye av det gode. og istedenfor "hjem", skriv "blogg" eller "bloggen".

lykke til =)
 

peterandrej

pensjonert moderator
enig i at logoen må lages på nytt. og førsteinntrykket var at det var veldig lite blogg og masse annet. og det er ikke noe poeng å ha så mange "populære innlegg", man leser som regel bare ett eller to av dem.

Takk for tilbakemelding, men jeg lurer på hva du mener med at det var "lite blogg og masse annet"? Hva er dette "annet"?
 

picxx

Well-Known Member
1.Jeg liker ikke peter andrej og det spyet han kvalmer utav seg på dette forumet.
2. Jeg respekterer mannen for det han lager, deriblant dette, som jeg syntes var meget bra, meget interaktivt og veldig viralt om man promoterer seg selv, sitt firma eller en branding, noe PAJ gjør her.
3. hadde det derimot vært mercedes som kom med en slik blogg hadde jeg lurt på hvilket hode de tenkte med.
 

Ole Avranden

utvandret
Helt ordinært utseende. Ryddig, oversiktlig og brukervennlig. Men jeg synes det står igjen en del på avstander innad i elementer og mellom elementer.
Headeren tror jeg du "kan klare bedre" :)
 

selbekk

Medlem
peterandrej - jeg følte at denne bloggen ikke så ut som en blogg, og var litt counter-intuitiv, hvis du skjønner. Men kanskje det bare er meg :) For all del, en flott side.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Bumper denne da jeg har endret på siden noe, slik at den fremstår (noe) annerledes enn den gjorde sist jeg ba om tilbakemeldinger.

Så kom gjerne med (nye) tilbakemeldinger!!
 

mkander

Medlem
Synes dette fungerer bra, liker minimalistiske design (for tiden).

Når det er sagt så synes jeg kanskje det er litt liten skriftstørrelse på menyen, er det mindre enn "brødteksten" ? Kanskje øke den litt? I tillegg trenger fortsatt bloggen en slags logo eller noe på toppen der, synes jeg. Et eller annet som kan sprite det opp litt. Blir litt for utydelig sånn som det er nå.

Da jeg gikk inn der hoppa øynene rett på siste innlegg, overskriftlinjene ble ignorert siden det var for mye tekst der. Men det er kanskje bare meg :)
 
Topp