Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding kostholdsbutikken.no

Stoppet

Banned
Siden ser bra ut den. Men jeg legger merke til 2 ting.
1. Det er litt lite produkter i butikken.
2 Du burde ha med litt mer kontaktopplysninger ser her for info: Norges Nettfavoritter
Lykke til :)
 

cruzader

Medlem
Utover at det ikke ser så veldig proff ut, så kan potensielt følgende skje:
- En bruker registrerer seg på markeds.net, legger ut samme typen varer som du har til lavere pris eller med bedre salgspitch.
- Du får en kunde inn på butikksiden, han følger banneren inn til markeds.net kjøper den billigere varen fra tredjepart istedenfor deg.
 
Hei,

har du forsøkt å ha kun 2 produkter per linje, fremfor 3? Da tenker jeg større bilder, tydeligere tekst og større "Kjøp nå"-knapper. Akkurat nå føler jeg at produktnavnet/Kjøp nå-knappene er like synlige som menyen til venstre og teksten til høyre, noe som er forstyrrende for meg. Føler det er litt vondt å navigere rundt på siden.

Hvis du kan, ta gjerne en A/B-test med forslaget mitt, kanskje du opplever flere klikk og kjøp?

Lykke til og la oss vite hvordan det går!:)
 

Smbinfo

Medlem
Synes den ser bra ut! Liker inndelingen av produktene.

Ville testet med en tynnere grønn linje på menyen, fjernet bladenepå venstre side samt høyrejustert bakgrunnen (de grønne bladene som blir igjen på venstre side).

Ville også vurdert helt hvit bakgrunn, samt en annen font/tekst på logonavnet. Legg inn space i logoen slik at du får plass til handlekurven ved siden av.

Valuta og språk kan vel fjernes?

Vurder også å flytt søk til under menyen.
 
Topp