Har fått Dispute på noen transaksjoner fra Stripe. Det gjelder flere enkle bestillinger fra den samme personen. Selvfølgelig har jeg sendt alle bestilte produkter til adressen. Noen av dem med sporing og noen av dem uten sporing. Har prøvd å ringe kunden uten noen suksess. Prøvd å få kontakt via epost. Men det ser ut at epost-adressen fungerer ikke lenger.
Har lest Stripe sin retningslinjer ang dispute. De sier at vi må akseptere Dispute, dersom kortet var stjålet! Det vil si at jeg kommer til å tape penger, hvis noen betaler med stjålet kort.
Har dere her noen erfaring med slik tilfellet? Hvordan kan jeg forhindre å tape penger, hvis bestillingene ble betalt via et stjålet kort?
Har lest Stripe sin retningslinjer ang dispute. De sier at vi må akseptere Dispute, dersom kortet var stjålet! Det vil si at jeg kommer til å tape penger, hvis noen betaler med stjålet kort.
Har dere her noen erfaring med slik tilfellet? Hvordan kan jeg forhindre å tape penger, hvis bestillingene ble betalt via et stjålet kort?