Fint hvis noen tar turen innom Gratiskontrakt og komme med kommentarer på sidenes nye layout. Om du ikke har sett sidene før, så ønsker jeg også en tilbakemelding. Jeg føler selv at den ser litt mer ordentlig ut nå og står mer i stil til innholdet.
Utseendemessig ser det ikke bra ut. "Grått og trist" er en fin skildring.
Detta gillar jag, perfekt att det är lite grått och "trist.
Ikke rart du liker utseendet når man ser på nettsiden din...Har gitt tilbakemelding på din nettside også tidligere, og den gikk dessverre under kategorien "trist" den også.
Ikke rart du liker utseendet når man ser på nettsiden din...Har gitt tilbakemelding på din nettside også tidligere, og den gikk dessverre under kategorien "trist" den også.
Noen sider er triste og noen rotete Men konstruktiv kritikk hjelper mer for videre utviklingIkke rart du liker utseendet når man ser på nettsiden din...Har gitt tilbakemelding på din nettside også tidligere, og den gikk dessverre under kategorien "trist" den også.
Är den responsiv ser väldigt äldre ut hade hellre viljat ha en modernare design med mer färger liknande http://exergia.no/ för att se mer 2015 ut och om du har många som kommer in på sidan ifrån mobilen så är detta livsviktigt.
Takk for tilbakemeldingen.
Det er ikke helt optimalt på mobil, men går greit på nettbrett så langt jeg har fått teste. Jeg har vurdert litt forskjellige design og hadde et annet før jeg gikk over til det jeg har nå. Designet du reffererer til er bra og fungerer fint for mange sider, og jeg jobber med et lignende selv til et annet prosjekt. Men jeg føler ikke at det vil passe helt her. Jeg ønsker en konsentrert forside som utgangspunkt for så å sende videre til de andre sidene. Jeg har en fluktfrekvens på forsiden som er 47% og en utgang på 39%. Jeg mener at det er et forholdsvis bra grunnlag for videre justering.
@Christoffer-B Jeg ønsker tilbakemeldinger, ikke forhandle arbeidsoppdrag