IKKE-PEILLING
Medlem
Jeg mener at hvis man ikke gidder noen hundrelapper i mnd på et bra system så er man ikke seriøs nok. Og har man ikke råd til det så vil det neppe bli noe av butikken i lengden heller.
Og det er nok ikke nettbutikkene som bruker gratisløsningene som tjener mest på nett.
Har sett på endel av dessa butiker online, de är väl lika seriös som någon annan. Kunden bryr sig knappast om att du betalar 10 kr eller 1000 kr i månaden för din butik, kunden är ju ovetandes. Står fast vid att detta är en genial lösning för de som bloggar/facebook sida som ska börja sälja. Finns ingen anledning att dra på sig fasta kostnader i onödan, bättre testa gratis och sen utveckla därifrån. Handlar inte om att ha råd, handlar om att agera ekonomsikt rationellt utifrån sin startpunkt. Mystore tar 549 kr i månaden för sitt standardpaket. Finns ingen anledning att binda upp sig i det utan att man testat detta först. Detta är min syn på saken, men jag tror du talar av egenintresse, du bygger väl sidor och säljer, du är opartisk i frågan därmed, jag sätter fokus på den som startar upp.