Teste ut denne siden?

knippsen

Medlem
Jeg har satt opp en foreløpig nyhetsportal på ser dot no. Hvordan virker denne siden i deres browser? Loader den sakte? Noen elementer som er feilplassert?

Setter pris på alle tilbakemeldinger.

knippsen

Medlem
Jepp, det går tregt, nok fordi det er mange feeder som skal loades. Prøver meg frem litt med div. cache-plugins for å få siden til å loade raskere.

spikre

peterhamre.no
Load time:
Forsiden: Bra!
Undersider: Bra nok!
Utenlandske: Bad!

Tips:
- Hva med å heller hente data via cron-script å kjøre resultatet inn i din egen database? Om du henter dataen fra sql i steden for fra disse scriptene du har nå, vil det være som en annen verden.
- Hvorfor er det ulikt hvilket medie som vises først. F.eks. er dagsavisen først under "utenriks", mens VG er først ellers. Virker litt "rotete" å ha det sånn.
- Hover-effekten på hver nyet er treg. Har nok med javascriptet å gjøre.
- For mye mellomrom mellom den øverste grå linja, og innholdet.
- Linja som beveger seg fra høyre mot venstre "lagger".

Grooo

Medlem
Synes det lastet raskt nok på de norske, men så leste jeg at VG skrev om noen som vil forby billig smågodt og det synes jeg lite om nå i påska så jeg gikk fort ut igjen uten å se videre...

knippsen

Medlem
Takk for tilbakemeldinger! Vi får se hva tiden bringer av snæcks og endringer på denne siden.

knippsen

Medlem
Tips:
- Hva med å heller hente data via cron-script å kjøre resultatet inn i din egen database? Om du henter dataen fra sql i steden for fra disse scriptene du har nå, vil det være som en annen verden.

Det der er gresk for meg..I will google it ;)

Sist redigert:
Topp