Knut
Medlem
Poenget er som nevnt før at Telenor har utrolig dårlig rutiner om slikt skjer. Hvem som skal ha betalt av hvem er helt likegyldig.
Å sammenligne Telenor med enkeltmannsfirma og firma med 10 ansatte blir helt feil i denne saken. Telenor bør kunne gjøre noe så enkelt som å betalte ut det deres kunder skal ha til enhver tid selv om en person blir sykmeldt.
Infogate kan ikke ta skylden for dette. Det de må ta skylden for er at de ikke utbetaler til sine kunder, men det er forsåvidt en helt annen sak.
At jeg nevnte dette med Infogate var mer for info til de som er kunder hos dem.
Å sammenligne Telenor med enkeltmannsfirma og firma med 10 ansatte blir helt feil i denne saken. Telenor bør kunne gjøre noe så enkelt som å betalte ut det deres kunder skal ha til enhver tid selv om en person blir sykmeldt.
Infogate kan ikke ta skylden for dette. Det de må ta skylden for er at de ikke utbetaler til sine kunder, men det er forsåvidt en helt annen sak.
At jeg nevnte dette med Infogate var mer for info til de som er kunder hos dem.