Telenor og sykdom

Knut

Medlem
Poenget er som nevnt før at Telenor har utrolig dårlig rutiner om slikt skjer. Hvem som skal ha betalt av hvem er helt likegyldig.
Å sammenligne Telenor med enkeltmannsfirma og firma med 10 ansatte blir helt feil i denne saken. Telenor bør kunne gjøre noe så enkelt som å betalte ut det deres kunder skal ha til enhver tid selv om en person blir sykmeldt.

Infogate kan ikke ta skylden for dette. Det de må ta skylden for er at de ikke utbetaler til sine kunder, men det er forsåvidt en helt annen sak.
At jeg nevnte dette med Infogate var mer for info til de som er kunder hos dem.

picxx

WF 09
Nå vet ikke jeg hvordan dette systemet virker (infogate--telenor), men er dette en beskjed du har fått fra telenor, eller inforgate Knut.
Om dette er en beskjed du har fått fra infogate burde du kanskje kryssjekke infoen med telenor slik at dette virkelig stemmer, for som det har kommet frem tidligere i tråden er det utrolig hva firmaer kan skylde på bare for å utsette betaling.

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Infogate er selvfølgelig ansvarlig for å betale Knut selv om infogate ikke har fått pengene sine. Men at ikke infogate betaler til Knut frikjenner ikke Telenor sitt ansvar ovenfor infogate. Uansett dårlig av dem å ikke betale til infogate.

Det stemmer ikke alltid helt. Kommer jo helt ann på hva slags avtale man har sagt seg enig i når man ble partner med Infogate. Ta f.eks tradedoubler, dem betaler deg jo heller ikke om dem ikke har fått penger fra annonsøren.

Knut

Medlem
Jeg har ikke nevnt Infogate annet enn at jeg opplyste om at utbetalingene ble forsinket. Jeg snakker om Telenor jeg, at de ikke kan utbetale til sine kunder p.g.a. at en ansatt hos dem er sykmeldt

Topp