kspoosh
Sjømann, morgenfugl, nerd
Hei,
Vi har tidligere benyttet NetComs Trådløs Bedrift løsning. Denne var meget fleksibel da vi har våre medarbeidere over hele landet (1 i Finnmark, 1 på konstant reise, 2 i Oslo). Problemet var jo bare at NC flår sine kunder med høye abonnement priser, høye tellerskritt og en kundeservice som egentlig ikke holder mål.
Etter mye fram og tilbake valgte vi å gå over på Telio sin IP telefon løsning, som fungerer utmerket. På mobil gikk vi over til Chess. Til sammen har dette gitt oss kutt i telefonutgifter på nesten 50%. Noe som sier litt om nivået til NC.
Problemet nå er at vi har behov for en ringegruppe eller et kø system for vår vakttelefon. I dag er dette et simkort vi viderekobler til den som har vakt. Men hva om han sitter opptatt i en annen telefon, er i dusjen, handler på butikken. Da hadde det vært OK med en løsning lik NC med mulighet for å sette opp flere nummer til å besvare innkommende.
Telio har en slik løsning, men den støtter deres egne IP-telefoner og et mobilnummer. Med bare et mobilnummer er vi like langt som i dag.
Noen som har vært borti en tredjepart som leverer en slik løsning? Der vi f.eks. kunne fått satt opp vårt mobilnummer direkte på en kø og anngitt et X antall personer som skal svare etter kl 16, og koble den til kontoret i vanlig kontortid?
På forhånd takk for hjelpen!
Vi har tidligere benyttet NetComs Trådløs Bedrift løsning. Denne var meget fleksibel da vi har våre medarbeidere over hele landet (1 i Finnmark, 1 på konstant reise, 2 i Oslo). Problemet var jo bare at NC flår sine kunder med høye abonnement priser, høye tellerskritt og en kundeservice som egentlig ikke holder mål.
Etter mye fram og tilbake valgte vi å gå over på Telio sin IP telefon løsning, som fungerer utmerket. På mobil gikk vi over til Chess. Til sammen har dette gitt oss kutt i telefonutgifter på nesten 50%. Noe som sier litt om nivået til NC.
Problemet nå er at vi har behov for en ringegruppe eller et kø system for vår vakttelefon. I dag er dette et simkort vi viderekobler til den som har vakt. Men hva om han sitter opptatt i en annen telefon, er i dusjen, handler på butikken. Da hadde det vært OK med en løsning lik NC med mulighet for å sette opp flere nummer til å besvare innkommende.
Telio har en slik løsning, men den støtter deres egne IP-telefoner og et mobilnummer. Med bare et mobilnummer er vi like langt som i dag.
Noen som har vært borti en tredjepart som leverer en slik løsning? Der vi f.eks. kunne fått satt opp vårt mobilnummer direkte på en kø og anngitt et X antall personer som skal svare etter kl 16, og koble den til kontoret i vanlig kontortid?
På forhånd takk for hjelpen!
Sist redigert: