Tekstbasert Mafiaspill

Nightshade

New Member

Hallo folkens!

Skriver dette på vegne av Kofradia Crewet ( Ledelsen)
Kofradia er ett tekstbasert mafiaspill som har mye potensiale, ledelsen har dessverre blitt veldig inaktiv og er nå på jakt etter en eller flere utviklere, grunnen er at Henrik(eier og utvikler) har ikke så mye fritid til og utvikle spillet videre.

Jeg har snakket med Swift (Forum Moderator på Kofradia), som har gitt meg utfyllende informasjon om kunnskap som de er på jakt etter og ting som har skjedd over de siste måndene da Kofradia "døde ut".

De er foreløbig på jakt etter en/flere person(er) med kunnskap innen HTML, Javascript og PHP.

Om du er villig til og gi oss en hjelpende hand, kontakt meg på melding her på Webforumet, også kan vi diskutere litt.

Mvh
Nightshade

xdex

Medlem
Har null interesse i å utvikle på noe som var populært i starten av 2002/3. Men for å hindre kommende spørsmål, er dette en betalt oppgave? Eierskap? Må jo være en fordel for utvikleren, hva vil en utvikler få ut av dette?

Nightshade

New Member
Det er akkurat de som blir diskutert, skal se om jeg får tak i en av de som driver spillet og se hva som er mulig å få til :)

Topp