Tekst og logo generator for privatmarkedet

Nå begynner vi å snakke om noe!

Det jeg ville gjort er å ha en stor inputknapp hvor det står:
Hva heter du?
Og når noen skriver inn navnet gjøres alle om.

Og eksempel bilder til høyre på hvordan dette kan se ut om du kjøper ting med skriften. For jeg er ganske sikker på at folk vil like å kunne kjøpe produkter til venner med navnet på.

Jeg ville også prøvd ut ulike faner på toppen, med To love ones, Familiy ++
Hver side med forskjellige fonter og design til forskjellige målgrupper.

Jeg ville også hatt en fane som bare etter custom.

Supert

Nå begynner vi å snakke om noe!

Det jeg ville gjort er å ha en stor inputknapp hvor det står:
Hva heter du?
Og når noen skriver inn navnet gjøres alle om.

Og eksempel bilder til høyre på hvordan dette kan se ut om du kjøper ting med skriften. For jeg er ganske sikker på at folk vil like å kunne kjøpe produkter til venner med navnet på.

Jeg ville også prøvd ut ulike faner på toppen, med To love ones, Familiy ++
Hver side med forskjellige fonter og design til forskjellige målgrupper.

Jeg ville også hatt en fane som bare etter custom.

Dette var gode ideer! Skal lage noen demoprodukter m/tekst på i natt så kan dere se
resultatet i løpet av morgendagen.

Mvh. Vetle

Demoprodukter online!

Kopper og capser med tekstlogo tilgjengelig foreløpig. Skriv inn hva du ønsker og trykk
på bildene av produktene...

Test litt og gi gjerne litt feedback.

mvh. Vetle

Hva synest dere om denne?

Bruksområde: Barneselskap, navnelapper, invitasjoner, bordkort, t-skjorter, babyklær mm.

london-logo-candy-text-M.png

Ønsker du å prøve er det bare å gå til:
London logos | Create cool presentations, invitations and personalized gifts with our free logo generator | textGiraffe.com

Bytt ut London med eget navn - eventuelt skriv inn ønsket text.

Nextri

Rebel
tips.. i og med at siden heter coverGiraffe..
La brukerne generere navnet sitt, eller valgfri tekst, oppå et foto. forhåndsvalgte bilder i samme størrelse som Facebook Cover photos. eventuelt at de kan laste opp sitt eget bilde..
kanskje la "Facebook cover photo" være ett av valgene under hver logo, som tar de videre til en side hvor de velger photo bak logoen

tips.. i og med at siden heter coverGiraffe..
La brukerne generere navnet sitt, eller valgfri tekst, oppå et foto. forhåndsvalgte bilder i samme størrelse som Facebook Cover photos. eventuelt at de kan laste opp sitt eget bilde..
kanskje la "Facebook cover photo" være ett av valgene under hver logo, som tar de videre til en side hvor de velger photo bak logoen

Kjempeidè Thomas!

Standardstørrelse på Facebook Cover Photos er vel på 851px x 315px ??

Feedback = Flaxlodd

Skriv et eller annet og en BY dukker opp...

Har ikke laget ferdig scriptet enda, men legger ved et demoprodukt på hvordan det vil se ut (snart ferdig).

Antall bygninger er selvsagt avhengig av hva du skriver.

city_ariel_tskjorte.jpeg

Håper dette blir et knallprodukt, hva tror du ?

Håper på feedback på:
- Design (ser det bra ut ???)
- Marked (hvem kan finne på å kjøpe/bruke denne "BY-skrift-typen"? Ville DU kjøpt det?
- Markedsføring (alle tips tas mot med åpne armer...)
- Produkter (Ser ok ut på T-skjorte - har du andre tips til produkter som kan selges med BY-tekst på?
- Domenenavn (såpass unikt at jeg tror det må et eget domene til)

PS! De 100 første som gir meg synspunkter (ris/ros) vil få tilsendt et FLAX-lodd (bare send en PM med navn og adresse...) Blir som en mini-markedesføringskampanje.

Sist redigert:
Topp