Takker alle for engasjement! Dette er veldig bra!
Jeg har også noen synspunkter som jeg vil dele, og her synes jeg alle skal få ha sin mening!
Det er ingen hemmelighet at dette produktet er litt i gråsonen. Det er lov å selge, og å bruke det, så lenge man har tillatelse til å gjøre det/at det er ens egen telefon, men alle vet at dette blir installert på andres telefoner gjerne uten tillatelse.
Har levert denne løsningen en stund og ser at mange gjerne kjøper telefoner i gave som de først installerer produktet på, før den gis videre.
Det er også derfor vi har valgt å markedsføre det slik vi gjør - vi er helt åpne om det, men vi skriver om lovverket i FAQ-en. Jeg er enig i moralen, men personlig synes jeg det er gøy å eksperimentere med forskjellige måter å selge på og også litt derfor jeg postet her - for å se hva "folk" synes.
Jeg tror at kundegruppen vår synes måten vi promoterer produktet på er OK, men folk flest synes dette er skummelt og kanskje bak mål. I denne bransjen er det også kanskje vanskelig å bygge seg et navn som er godt likt av "folk" - annet enn av folk med helt konkrete mål, som helst ikke vil være åpne om det. Med andre ord vanskelig å gjøre kunder om til gode ambassadører for massene.
Om noen lurer(tihi): Vi har valgt å tilby akkurat denne løsningen fordi vi elsker sikkerhet, overvåkning og teknologi, og selvfølgelig siden det er et marked - og her vil vi ha en bit av kaka.
Vi har også mange andre ideér om hvordan vi skal utvide merkenavnet.
Riktg god natt, alle sammen!