Prøver å rangere på et par nisjenettsteder som har forholdsvis laber konkurranse. Kjøpte domenene Vorte.no (ikke påbegynt) og Vorter.no, hvor vorte.no er tiltenkt en blogg for å fjerne vorter og linker til selve informasjonssiden vorter.no. Nøkkelord som ønskes rangert høyt er vorte, vorte, salisylsyre, vorter barn og vorter {insert kroppsdel}.
Jeg ønsker å rangere høyere på gratis domene uten reklame eller evt gratis domene - dette er et søkeord som blir brukt en del i forhold til for eksempel gratis underdomene.
Jeg har prøvd å optimalisere innholdet på siden litt for gratis domene (og gratis underdomene), men kunne godt tenkt meg å få noen tips for å øke rangeringen.
Domenet ble registrert 2011-02-25 så den er ikke HELT ny
Prøv å få bannerbytte avtale med diverse helsesider, for eksempel klaraklok. Jeg er sikker på at det er ekstremt mange der som ønsker å vite mer om vorter etc.
Jeg ønsker å rangere høyere på gratis domene uten reklame eller evt gratis domene - dette er et søkeord som blir brukt en del i forhold til for eksempel gratis underdomene.
Jeg har prøvd å optimalisere innholdet på siden litt for gratis domene (og gratis underdomene), men kunne godt tenkt meg å få noen tips for å øke rangeringen.
Domenet ble registrert 2011-02-25 så den er ikke HELT ny
En ting jeg legger merke til er at siden ikke er optimalisert for iPad... Nå har jo ikke dette så mye med SEO og gjør men.. På iPad blir siden veldig uoversiktlig "boksene" siden er bygget opp av legger seg under hverandre .. Så man må scrolle ganske langt ned for å faktisk få lest noe.
(kan hende detter er pga sist nevnte ) Designet på siden så litt døll(?) ut.. Kanskje noe mere livlig ?
SEO ... Eneste måten jeg ser for meg å markedsføre slikt må nesten være Facebook... Gruppe med teksten " lag egen nettside gratis " eller noe i den duren...
Selv ønsker jeg å ranke på Nederland.
Dette er viktig for min side da det er en side som kun handler om Nederland.. Har jo nå lest fra denne tråden og ser det er noe jeg må gjøre.. Men gjenta gjerne dere selv ...
Kul idé Kenneth... Gøy å se at man hjelper hverandre
---
I am here: Google Maps