Lørdagstaco... ikke taco på fredager her, må jo skille meg litt ut.
Tonny Kluften Administrator 30 Jan 2015 #16 Lørdagstaco... ikke taco på fredager her, må jo skille meg litt ut.
J Jens1986 Medlem 30 Jan 2015 #18 Min taco forrige fredag. Rødkål, salsa, guacamole og ananas/bakt paprika salsa. Og selvfølgelig hjemmelagde tortillas og eget krydder Hvordan ser DIN fredagstaco ut? Last opp ditt bilde og bruk hashtagen #webforumetsfredagstaco Edit: @Tonny Kluften du må aktivere hashtags Ser du har installert tags.
Min taco forrige fredag. Rødkål, salsa, guacamole og ananas/bakt paprika salsa. Og selvfølgelig hjemmelagde tortillas og eget krydder Hvordan ser DIN fredagstaco ut? Last opp ditt bilde og bruk hashtagen #webforumetsfredagstaco Edit: @Tonny Kluften du må aktivere hashtags Ser du har installert tags.
R Rismoen Medlem 30 Jan 2015 #19 Tacokveld hos @Jens1986 neste fredag. Alle på webforumet er invitert. Tenk så mye penger vi sparer på dette @rune69 Ta gjerne med hele familien folkens.
Tacokveld hos @Jens1986 neste fredag. Alle på webforumet er invitert. Tenk så mye penger vi sparer på dette @rune69 Ta gjerne med hele familien folkens.
J Jens1986 Medlem 30 Jan 2015 #20 Neste fredag er Samenes dag @Rismoen . Så da blir det joike-party og reinsdyrskebab.
rune69 Gjerrigknarken sjøl Medlem av ledelsen 30 Jan 2015 #21 Rismoen skrev: Tenk så mye penger vi sparer på dette @rune69 Klikk for å utvide... Jeg blir helt svett bare ved tanken.
Rismoen skrev: Tenk så mye penger vi sparer på dette @rune69 Klikk for å utvide... Jeg blir helt svett bare ved tanken.