SV er så jævla mongo

Status
Stengt for ytterligere svar.

picxx

WF 09
Nå synes jeg det går litt langt, mtp. stakkars Fredriksen. Han virker som en drittsekk, men han kan da få slippe skatten? Tross alt må han ha noe å leve av han også.

Forresten helt konge tittel. Noe jeg kunne hørt fra noen fjortiser som akkurat har blitt "politisk aktive". Festlig.

En tanke som streifet meg. Hvis jeg var rik … da kunne jeg jo faktisk drite i å bekymre meg for slike ting som skatt. Klart, det blir mer å betale om du tjener mer, men når vi snakker på nivået til John Fredriksen McDuck, er jo ikke dette noe reelt problem.

Greit nok at man ikke trenger å være helt som Olav Thon – det er nok få som klarer å være så lite opptatt av luksus med så tykk lommebok som han. Men tenk på hvor godt rykte du kan få ved å donere noen mill. (fra eller til) til veldedige formål. Fredriksen kunne jo gitt bort en masse penger til slike ting, betalt (ordentlig) skatt og fortsatt hatt nok i pengebingen sin. Tenk på dét: nasjonalhelt og styrtrik. Selvsagt er det jo bedre å sikre seg enda litt mer penger, som han sikkert ikke merker forskjell på en gang, og bli sett på som en idiot … av oppegående folk.

hehe, med et slikt innlegg synes jeg ikke du skal oute fjortisene som nettopp har blitt politiske aktive så mye ;)

action ----> reaction (kryptisk, eh?) :D

Nutz

Med lem
mattisaas skrev:
Forresten helt konge tittel. Noe jeg kunne hørt fra noen fjortiser som akkurat har blitt "politisk aktive". Festlig.

Synes den er på kanten til smakløs.. :confused:
Hva galt har de mongoloide gjort for å bli assosiert med politikere? ;)

gjedda63

Medlem
Dessverre er dette blitt et normalt utrykk blant våre yngre nordmenn når de kaller noen for "dum". Like irriterende som "seriøøøøøøst"..

picxx

WF 09
Dessverre er dette blitt et normalt utrykk blant våre yngre nordmenn når de kaller noen for "dum". Like irriterende som "seriøøøøøøst"..

eh?? say again?

Så det er "de yngre nordmenn" som ikke har tatt til seg syndesforlatelsen og levd i sporet til sine fedre og mødre altså?
Hva så med disse fedrene og mødrene... de trenger jo ikke ta ansvar for noe.. generasjon X ble hva vi har i dag, ikke sant?
Gud bedre som jeg skulle hatt lyst til å grisebanke noen av dere innimellom, men får la det vente til en senere anledning.

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Håper politiske diskusjoner finner sted i andre fora enn her. Men får vel heller holde meg unna svadaforumet da kanskje.

Hilsen anarko-liberalisten.

gjedda63

Medlem
eh?? say again?

Så det er "de yngre nordmenn" som ikke har tatt til seg syndesforlatelsen og levd i sporet til sine fedre og mødre altså?
Hva så med disse fedrene og mødrene... de trenger jo ikke ta ansvar for noe.. generasjon X ble hva vi har i dag, ikke sant?
Gud bedre som jeg skulle hatt lyst til å grisebanke noen av dere innimellom, men får la det vente til en senere anledning.

Ungdom lager sitt eget språk,det har de alltid gjort. Har lyst til å grisebanke alle som sier sjøttkaker..:p

picxx

WF 09
Håper politiske diskusjoner finner sted i andre fora enn her. Men får vel heller holde meg unna svadaforumet da kanskje.

Hilsen anarko-liberalisten.

Skal holde meg til webmastering heretter... promise!

promise.jpg

kongen

kongemedlem
Her var det overraskende mye folk med Robin Hood kappa på og litt for trange tights. Det gneller i ørene mine. Et tips: Soppen i Sherwood skogen er ikke til for å spises.

Er dere seriøse? Her sitter det folk på "Webgründernes hjem" og forsøker å bygge opp bedrifter som gründere. Så er dere nedlatende til dem som lykkes med det dere selv prøver å oppnå. Dere vil selv bygge opp en bedrift, og samtidig har dere et snev av "hat" til dem som har klart det... DET er patetisk det! "Hvis jeg ikke lykkes så skal ingen lykkes".

Dette minner meg på de fete stygge jentene fra videregående som hater de fine slanke jentene fordi de får alle guttene. "Åhhh, hun er så hore ass" "Åhhh, sutre sutre, gutter er så overflatiske, de ser bare på utseende, vi er jo like bra vi fordi vi har jo personlighet"

Her er tipset som noen av dere bør følge: Slutt med bedriften dere prøver å bygge opp og skaff dere en jobb. Det er der noen av dere hører hjemme.

picxx

WF 09
Er dere seriøse? Her sitter det folk på "Webgründernes hjem" og forsøker å bygge opp bedrifter som gründere. Så er dere nedlatende til dem som lykkes med det dere selv prøver å oppnå.

Du sammenligner Fredriksen med smågrundere i norge?
Er du edru?

Beklagert rune69... ble bare provosert!

kongen

kongemedlem
Du sammenligner Fredriksen med smågrundere i norge?
Er du edru?

Dr Båt startet med to tomme hender han også, så ja, han kan sammenlignes med alle smågrundere. Du kan sikkert lære mye fornuftig av Dr Båt, Mr Picxx, hans tankegang er en gründers tankegang. Alle andre burde skaffe seg en 8-16 jobb.

Drikker ikke i ukedagene jeg Mr Picxx...

picxx

WF 09
Alle andre burde skaffe seg en 8-16 jobb.

Drikker ikke i ukedagene jeg Mr Picxx...

Niiice... så mr. Fredriksen har lovet deg en eller annen jobb som sekretær eller noe slikt om du promoterer firmaet hans?
chai...niiiiiiice!

morsomt å se hvor langt ned folk kan synke for penger kongen... du er en skikkelig case studie, hehe.

kongen

kongemedlem
Niiice... så mr. Fredriksen har lovet deg en eller annen jobb som sekretær eller noe slikt om du promoterer firmaet hans?
chai...niiiiiiice!

morsomt å se hvor langt ned folk kan synke for penger kongen... du er en skikkelig case studie, hehe.

Dette er en SV-politikers måte å "debattere" på når man er tom for argumenter, og innser at man har tatt feil. Gå helt bort fra saken og bare drive med personlig bitching, akkurat som SV-Thorkildsen...

Picxx, det beste du kan gjøre for deg selv, din familie og dine venner, det er å tjene nok penger til å kunne gi dine barn et trygt hus å bo i med masse leker og god skolegang, nok penger til å reise og oppleve alt det fantastisk jordkloden har å by på, samt tjene nok penger til å være en kilde til inspirasjon, tro og håp til dine venner og medmennesker slik at de også setter i gang med sine prosjekter.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp