Noen som har et tips til support/ticket programvare som er enkelt i bruk?
kongen kongemedlem 20 Apr 2009 #1 Noen som har et tips til support/ticket programvare som er enkelt i bruk? Sist redigert av en moderator: 10 Okt 2009
Bjørnar Gründer 20 Apr 2009 #2 eTicket Help Desk Software PHP <-- bruker den daglig, fungerer stødig som fjell.
Yngve Larsen E-commerce ekspert 20 Apr 2009 #4 Vi benytter Help Desk Software, Customer Service Software, Live Chat Software og er fornøyd med det.
Gaasehud Medlem 20 Apr 2009 #5 Bruker LiveZilla som supportsystem for kundene mine, det er gratis og helt rått.
Tonny Kluften Administrator 21 Apr 2009 #6 Ang. Livezilla. Jeg har fått masse support fra sider som bruker Livezilla. Det fungerer utmerket fra mitt ståsted som den supportede.
Ang. Livezilla. Jeg har fått masse support fra sider som bruker Livezilla. Det fungerer utmerket fra mitt ståsted som den supportede.
Bjørn Andersen Webmaster 21 Apr 2009 #7 Livezilla ser jo spennende ut, se om vi får testet det ut også
B Baku Medlem 8 Okt 2009 #8 Er filezilla bare livechat eller er det også mail support med ticket system? Leter etter ett bra mail-support system jeg kan bruke til magento butikken min
Er filezilla bare livechat eller er det også mail support med ticket system? Leter etter ett bra mail-support system jeg kan bruke til magento butikken min
Bjørnar Gründer 9 Okt 2009 #9 jeg bruker eticket sin løsning på supporthenvendelser, og er meget fornøyd. eTicket Help Desk Software PHP
jeg bruker eticket sin løsning på supporthenvendelser, og er meget fornøyd. eTicket Help Desk Software PHP
affi Medlem 10 Okt 2009 #10 OTRS, PerlDesk, LiveZilla, osv. Alle fungerer fint. Har brukt LiveZilla mye til livechat og det er ingen under, ved siden eller over.
OTRS, PerlDesk, LiveZilla, osv. Alle fungerer fint. Har brukt LiveZilla mye til livechat og det er ingen under, ved siden eller over.
B Baku Medlem 11 Okt 2009 #11 Hvilke av disse anbefaller du som support til Magento butikk affi? Trenger ikke livechat, bare ett oversiktlig support system.
Hvilke av disse anbefaller du som support til Magento butikk affi? Trenger ikke livechat, bare ett oversiktlig support system.
Tonny Kluften Administrator 21 Mai 2010 #12 Har akkurat installert Livezilla på QT Systems | Vi lager din hjemmeside | Profesjonelle hjemmesider til ditt firma. Ingenting å klage på, det virker veldig bra og anbefales.
Har akkurat installert Livezilla på QT Systems | Vi lager din hjemmeside | Profesjonelle hjemmesider til ditt firma. Ingenting å klage på, det virker veldig bra og anbefales.