Super start på dagen

Ole Avranden

utvandret
Ikke noe er som å våkne klokka 04.00, og så finne ut at en nettside har totalkollapset i løpet av natta. Jeg venter fremdeles, tålmodig, på svar fra support...

Mens jeg prøver å holde blodtrykket nede, skal jeg legge om et annet nettsted for å teste ut et tips jeg fikk til layoutendring som skal gi 20% økt konvertering.

Ole Avranden

utvandret
Det blir bare bedre og bedre...

Har visst hatt besøk av en hyggelig fyr i løpet av natten som syntes det var på sin plass med noen endringer... Skulle bare ønske han kunne tatt kontakt med meg først, og spurt om jeg var enig i endringene. Men det er vel ikke slik de lavpanna idiotene "arbeider".

Så da vet jeg hva resten av dagen (og muligens helga) skal brukes til...

Ole Avranden

utvandret
Ja, det passet veldig godt nå. Satt liksom bare og tvinnet tommeltotter :)

Men, takk for det Msites! Går på med liv og lyst her :)

Ole Avranden

utvandret
Jupp, hacket. Har kjørt på en eldre versjon av Joomla, på grunn av noen komponenter som aldri ble oppdatert...
Så installasjonen har sånn sett vært "et insekt på leting etter en frontrute å kollidere med".

Men, nå får jeg jo sjansen til å oppgradere :)

Ole Avranden

utvandret
Høres bra ut Tonny!

Jeg har grublet litt på hvilke forbedringer jeg skal gjøre, nå når jeg allikevel skal inn og pusle litt på nettstedet. Så det skal ikke bli en bortkastet oppgave.

[ Det bare passer litt dårlig inn i planene mine å ta det akkurat nå ]

peterandrej

pensjonert moderator
Det slår faktisk (nesten) aldri feil. De gangene jeg har tatt på meg aaaaaaaltfor mye arbeid, så kommer det ALLTID en eller annen uforutsett krise samtidig. ALLTID! :)

TorsteinO

Art Director & grunder
Ye, selv trodde jeg at jeg endelig skulle være nogenlunde ajour etter et par måneder med vilt mye å gjøre og enda mer stress de siste ukene, men så fikk jeg i går kveld en mail fra en kunde jeg egentlig trodde hadde droppa ut, men som bare hadde brukt noen måneder på å bestemme seg, som gjerne ville ha meg til å lage et par websider allikevel, og lurte på om jeg kunne få den første klar før februar. Jadda... da blir det visst doble skift noen uker til. Sove kan man gjøre når man er død har jeg hørt...

Våkna kl 3 av at noen kom hjem, spydde på do og satt og snakka i noen timer. Rundt fem var det nok, jeg gikk å be dem legge seg. Det ble stille.. var litt trøtt når jeg skulle på jobb. Heldigvis fleksitid.

Topp