Du tenker på Mobilt Bredbånd ?
Du kan sette det på SIMkortet ditt at du skal ha det ja (299 i mnd for Dag&Natt). Men ikke den du har allerede (om du har) da dette er et rent datakort.
Men om du gjør som tidligere sagt her: bruker WiFi, så trenger det ikke å bli så enormt dyrt.
Tenker på Mobilt Bredbånd ja..
Hvis jeg skal tegne nytt abonnmenent (og nytt nummer) hvilket abonnement hvil passe best med tanke på at jeg sender en del meldinger, nesten aldri MMS og tar rundt 1 samtale hver dag til norske nummere + er gunstig i forhold til datatrafikk.
1 samtale pr dag? Skrev du ikke nylig i en annen tråd at du fikk skyhøye telefonregninger på grunn av alt for mye ringing?
Kanskje det er en veeeeeldig lang telefonsamtale? Men jeg trodde han skrev noe om høye tlf-regninger i den tråden om hvordan han kunne lure ut 4000 kr for å hoppe i fallskjerm? Eller var det i den tråden om hvordan man sier opp jobben?
Jaja. Sikkert bare jeg som blingser igjen. Du har nok rett.
RusselSim: Det er nok ingen i Norge som har det nei... Vi har 2stk inne nå, men de forsvinner til bestillingslisten iløpet av dagen. Så det beste du kan gjøre om du vil ha iPhone er å sette deg på en venteliste.
Hver forhandler rundt om i Norge får ca 2-3 iPhone hver uke.
BRYTER du bindingen vil det koste deg 2400,- (1400 for abonnementprovisjon og 1000,- i ekstra kickback som er på iPhone (FriHet er det billigste abonnementet å bryte bindingen med)