Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Sub linking, spørsmål

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
G vet veldig godt hva som er en blog og hva ikke. De vet derfor også veldig godt hvilken lenker finnes i header/footer, og hvilken som finnes i artikkelen.
Jeg ville tippe at de vektlegger lenker i artikkel-teksten noe mer enn header/footer-lenker.

Akkurat hvordan jeg skulle kunne finne ut av det: whatever, har ikke tid.
Men jeg tipper det er slik for det. Ihvertfall i noen tilfeller (jeg tipper nemlig også at de ikke alltid ønsker å vektlegge alle parametere akkurat likt - for å gjøre det noe vanskeligere å finne ut hvordan G funker på innsiden).
 

Speca

Medlem
Hva sier robotene om man i de 200 første postene driver internlinking mellom postene istedet for til forsiden, som jo allerede, på de fleste nettsider, er linket både 1 og 2 ganger på siden hvor posten befinner seg?

At man ranker bedre på nøkkelordene man definerer i ankeret. Som sagt, det er en del av en utprøvd og velfungerende løsning, også etter Panda. Om du er redd for at du blir flagget av for spam.

Her er en post som tilsynelatende er etter boka for hva jeg har lært.

(IntoInnovation.com er ett av mine prosjekt som ligger på vent inntil jeg finner ut hva jeg skal gjøre med det, og ja, designet stinker!!)

What is a Business Plan?

SeoMoz Linkscape:
Page Links: 0
Page Rank: 3.44
Domain Rank: 2.06
Page Authority: 18
Domain Authority: 12

Her er en post fra en annen side(ikke min), som viser det samme, bare etter 200 poster, og hvordan oppsettet vil se ut da.

Steps To Save Your Marriage, Save Your Marriage From Divorce

SeoMoz Linkscape:
Page Links: 0
Page Rank: 1.77
Domain Rank: 2.74
Page Authority: 9
Domain Authority: 26

Dog, her er det ikke helt etter boka ettersom linken til forsiden kommer for tidlig i artikkelen samt at det er for mange linker i forhold til lengde på artikkelen. Men Darren har etter hva jeg forstår oppnådd formålet med denne siden, og er nå i ferd med å begynne å tjene penger, selvom nok han ikke følger boka til punkt og prikke.

Til slutt så tror jeg Pong har ett poeng...
 
Sist redigert:
Topp