Student i nød!

Elliie

New Member
Hei alle sammen!

Jeg studerer for tiden grafisk design i London og i sammenheng med en oppgave har jeg fått muligheten til å undersøke hvordan et byrå innenfor design fungerer. Personlig synes jeg webdesign er morsomt og at det er en industri jeg har lite kunnskap om og har derfor valgt å se på dette. Jeg har sendt ut mail etter mail for å spørre om noen har tid til å hjelpe meg, men får for det meste ikke svar, eller at de ikke kan ta seg tid til det. Derfor tenkte jeg at kanskje noen her kunne hjelpe meg.

Jeg trenger svar på noen spørsmål, helst fra noen som driver et byrå, er medeier i et byrå, har en høy stilling innenfor et byrå eller eventuelt driver for seg selv.

Spørsmålene kan finnes her

Hadde vært fryktelig taknemmelig om noen hadde tatt seg tid til å hjelpe meg :D

Jeg nåes kan her, eller på mail i.bjerke@students.rave.ac.uk.

Takk på forhånd :D

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Åpne spørsmål tar fort en evighet å svare på. Da er det ikke rart at du får tilbakemeldinger om at folk ikke kan ta seg tid til å svare på f.eks. "how do you teambuild".
Hvor lang tid tar dette egentlig? Med en timepris på ca. 800 nok spør du jo om noe...

Steve Cash

Medlem
Ja, det vil ta lang tid å svare på disse spørsmålene, og du vil få en voldsom jobb med etterarbeidet ettersom du stiller spørsmål som er åpne for tolkning, og folk vil svare på så forskjellig måte at det blir vanskelig å sammenstille svarende.

Jeg tror du bør omarbeide spørreskjemaet slik at en kan krysse av/velge blant alternativer. Muligens er heller ikke folk veldig komfortable med å oppgi navn hverken på seg selv eller firmaet, ettersom noen av svarene kan være på grensen til å avsløre mer enn en vil si om firmaet, f.eks. strategi. Alder og stilling i firmaet er dog relevant.

Dessuten bør du få laget et webskjema en kan svare i.

Topp