Streame fotballkamper eller liknende

Morph

Svart belte i snoking
Hvordan er reglene for å streame fotballkamper eller andre oppgjør på nettet? Hva er kostnadene osv. Er det noen som har erfaring eller kunnskap innen dette feltet? Jeg er interessert i å starte et nettsted som først og fremst tar for seg fotball, og da Premier League, Champions League og Europa Cupen og eventuelt EM/VM.

Setter pris på alle kommentarer!

zapotek

Medlem
Hvordan er reglene for å streame fotballkamper eller andre oppgjør på nettet? Hva er kostnadene osv. Er det noen som har erfaring eller kunnskap innen dette feltet? Jeg er interessert i å starte et nettsted som først og fremst tar for seg fotball, og da Premier League, Champions League og Europa Cupen og eventuelt EM/VM.

Setter pris på alle kommentarer!

Tror det blir enormt dyrt. Du må jo kjøpe rettighetene først. NRK har jo f.eks. ikke råd til å vise Premier League...

pleb

Medlem
Hehe. Tenker du på å kjøpe opp rettighetene for så å distribuere det på nettstedet ditt, så tror jeg vi snakker om millioner/milliarder. I hvert fall norsk og internasjonal fotball på øverste nivå.

Men om du ønsker å streame "ulovlig" slik man gjør på diverse sider på nettet, så er det vel bare å kjøre på - med viten om at det er ulovlig.

Topp