Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Strømmetjenester affiliate program

jaswane

Member
Hei! Leter etter strømmetjenester (typisk film/serier og musikk) med affiliate program. Har funnet disse så langt:
- SF Anytime og SF Kids hos Tradedoubler.
- Disney+ Internasjonal på Daisycon... Har søkt for lenge siden men står som pending. Vet ikke hvordan dette blir mot norske kunder etterhvert.
- Tidal er hos Awin...
- Amazon Prime hos Amazon Associates... har bare ikke funnet ut hvordan man klarer generere lenke til den norske Amazon Prime...

Noen som vet om HBO og Netflix har for eksempel?

Takker for andre forslag.
 

jaswane

Member
Nå har Viaplay kommet til Adtraction også.

Disney+ Norge er hos TradeDoubler. Jeg har stått som pending der i mange uker nå, akkurat som du opplevde fra Daisycon sin INT-versjon.

Jeg står også fortsatt som pending (eller under consideration) en halv evighet på Tradedoubler også på Disney+. Lurer på om de godkjenner noen i det hele tatt?
 
Jeg står også fortsatt som pending (eller under consideration) en halv evighet på Tradedoubler også på Disney+. Lurer på om de godkjenner noen i det hele tatt?
De aksepterer folk, men de "store spillere" kan være veldig nøye med hvem som de velger å akseptere, ofte blir affiliate nettverket spurt etter anbefaling av publishers med høyst konverteringsrate og omsetning. Mens vi "andre" blir aksepteret om det er budget, tid og behov for dette.

Det samme skjedde med Nordnet (investering) på Adservice, skrev da til Adservice om nettopp dette emnet og da fikk jeg nesten samme forklaring.
 
Topp