Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Store stygge landingssider selger

Epsilon

Medlem
Ja det der med lange stygge landssider har forundret meg mange ganger. Selger virkelig slike? Er det noen gidder å lese / bla helt til bunnen?

Helt vanvittig at det er så mye brukt.

Inntrykket mitt er at slike sider er typiske i USA. Har aldri forstått hvorfor.
 

InVert

Blogger
Store stygge landingssider: Om du har fulgt med på Frank Kern så har han kurs og videoer på sin blogg om hvorfor sidene er slik. Han selv lager slike salgssider og bruker NLP i ord, overskrifter og egentlig hele oppbyggingen av slike sider for å få deg til å forstå det lett og "elske" produktet der og da. Stompernet og lignende kjører mye på det samme. Har gått mer og mer over til salgsvideoer og kombinasjon av disse.
 

lpride

Medlem
Dette burde jo være et velkjent faktum. Det er en grunn til at så mange affiliates bruker dem. CopyBlogger.com er en fin plass å lære seg copy writing på, om noen ønsker dette.

Det er uansett en viktig lærepenge her. Om du skal drive med affiliating med landingssider (LPs), må ikke det primære være at disse LPene skal være flotte å se på. Det primære er at de skal konvertere ved at de skaper kjøpelyst hos leseren. Det er dette som er det primære. Om du ønsker å tjene penger er det rakende likegyldig hvordan en LP ser ut så lenge den konverterer bra.
 

zapotek

Medlem
NLP - nevrolingvistisk programmering. I salgssammenheng er det spesielt en NLP teknikk som er effektiv: Å speile kunden. Snakk som kunden, beveg deg som kunden, kort sagt vær slik som kunden på alle vis. Grunnen er enkel, vi mennesker liker instinktivt de som er som oss.
 

lpride

Medlem
Slettet fordi det ikke får deg til å bli en bedre selger;). Men ja fint for å selge.

Jeg skreiv NLP tidlig i den tråden, og det har ikke blitt slettet.

Og det får jo en til å bli en bedre selger? Den motsigelsen din skjønner jeg ikke. Dersom du kan mestre NLP og inkorporere dette i salg, og man ut i fra dette selger mer, er man vel en bedre selger enn før?
 

Tonny Kluften

Administrator
Jeg skreiv NLP tidlig i den tråden, og det har ikke blitt slettet.

Og det får jo en til å bli en bedre selger? Den motsigelsen din skjønner jeg ikke. Dersom du kan mestre NLP og inkorporere dette i salg, og man ut i fra dette selger mer, er man vel en bedre selger enn før?

Beklager, jeg husker feil, det var ikke det at han nevnte NLP som gjorde at jeg slettet det, han nevnte en ting til som ikke hadde noe der å gjøre, derfor slettet jeg det.

Nuh vel, tilbake til tema. Stygge landingssider. Vis oss den styggeste du vet om :D
 

Gaasehud

Medlem
Er de ikke også litt sånn typisk folk (nordmenn[?]) å elske – og deretter bestille – om det står mye om produktet? Det mest logiske er at man bare vil ha nødvendig informasjon og "slippe å lese alt", men når folk – hvert fall nordmenn, tror jeg – skal kjøpe noe så vil de vite alt om hva de skal ha. ;)

Enig? Bare noe jeg har fått for meg?
 
Topp