Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Stor instagramkonto til salgs!

Fraxx

New Member
Hei!

Jeg har bestemt meg for å selge min godt opparbeidede Instagramkonto på grunn av liten tid og interesse. Jeg startet brukerkontoen i november i fjor, og bakgrunnnen for etableringen var å spre juleglede. Gjennom å like andres julebilder under desember ble det mye trafikk inn - og det er veldig overraskende at kontoen har blitt så stor som den er i dag!

De siste månedene har følgertallet økt stadig, og det er ingen ting som tilsier at det ikke vil fortsette (i skrivende stund 28k). Kontoen er internasjonal, og har følgere fra hele verden.

Trafikkildene for helt nye følgere er delvis ukjent, men det antas at store deler kommer fra tags/shoutouts gjort av andre brukere. I tillegg er kontoen nummer tre som dukker opp under søkeordet "Christmas" under brukersøk, noe som gjør den ekstremt lett å finne :) Sjekk den gjerne ut for mer informasjon!

Julen er rett rundt hjørnet, og derfor ønsker jeg å gi noen mulighet til å utvide kontoen. Ser for meg at den med litt arbeid kan vokse til det dobbelte innen desember er over.

Spørsmål og eventuelle bud tas i mot på PM. Minstepris setter jeg til 2500 :)

Mvh Fraxx
 

picxx

Well-Known Member
Har du noen stats på kontoen?
(jeg har aldri vært på instagram, men er det muligheter for direktereklamering etc?)
 

Fraxx

New Member
Fremdeles til salgs! Minstepris kr 2500, veldig godt kjøp! Følgertallet har økt til 31k, og kontoen har ekstremt stor trafikk for tiden :)
 
Topp