Status for affiliates på e-post

webmoney

Søkemotoroptimist
Åååååååå! Visningen av tradedoublerstatistikken har stoppet igjen, og har vært nede siden søndags natt.

I desperasjonen spontan-lanserer jeg herved følgende tjeneste: Jeg sitter og jobber med affiliateprogrammer hele dagen, og tilbyr meg fra og med idag å sende deg en e-post hver gang noe skjer:

Enten et nytt program blir lansert, en webhotelltilbyder går ned, statistikken stopper eller noe annet skjer. Jeg tror dette kan være nyttig for den lille delen av dere som er veldig aktive affiliates:

søkeord.no: Affiliatestatus på e-post

Dette blir ikke noe nyhetsbrev med spektakulære råd med tilhørende affiliatelenker, men små, kollegiale kommentarer fra affiliate til affiliate.

Prøv, så ser vi om dette er en nyttig tjeneste!

Sist redigert:

Adrian

New Member
Kjempebra tiltak! Ryktepoeng for den!

Får denne meldingen når eg prøver å melde meg på:
Sorry, the account you tried to access was not found in our customer records. To notify the website owner of this message, push the "back" button on your web browser or check some of the selections below for more information.

webmoney

Søkemotoroptimist
Jovisst! Da bruker vi Webforumet, seff!

Varslingstjenesten min (Veldig Beta) er en der-og-da-tjeneste.

Veldig nyttig for oss som kjører keywordbuying. Når TD-statistikken er nede skrur jeg av alle TD-relaterte PPC-kampanjer. Da er det viktig å få vite det så tidlig som overhodet mulig.

picxx

WF 09
Prøvde å signe opp mapdaddy, men fikk denne feilmeldinga

Sorry, the account you tried to access was not found in our customer records.

picxx

WF 09
Prøvde en gang til og fikk samme melding.
Kan det ha noe med at jeg surfer fra et 'sperret' land eller noe slikt kanskje...

picxx

WF 09
- Der fikk jeg til å registrere meg gitt :)

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Har forsøkt ett par ganger.. Får følgende greier frem:

Vedlegg

• scrs.jpg
    scrs.jpg
    12,3 KB · Sett: 16
Topp