Hei
Vi skal snart starte nettbutikk og skal drive den på fritid, det vil si kveldstid og i helgene.
Vi er veldig opptatt av kundeservice, så det er viktig for oss å være tilgjenglig mest mulig. Jeg regner med at over 95% av alle henvendelser skjer via email og resten over telefon. I denne sammenheng tenkte vi å ha "telefontid" man-tor fra 18:00-20:00. På nettsiden vår under linken "kontakt" skal vi ha et felt under telefonnr vårt, hvor man kan skrive en beskjed til oss, dersom man ønsker å bli oppringt på et tidspunkt utenom "telefontid".
Synes dere at det er bra nok, eller syner dere at det er dårlig service?
(siden vi har faste jobber, så kan vi ikke svare på tlf hele tiden, derfor tenkte vi på denne løsningen)
Vi skal snart starte nettbutikk og skal drive den på fritid, det vil si kveldstid og i helgene.
Vi er veldig opptatt av kundeservice, så det er viktig for oss å være tilgjenglig mest mulig. Jeg regner med at over 95% av alle henvendelser skjer via email og resten over telefon. I denne sammenheng tenkte vi å ha "telefontid" man-tor fra 18:00-20:00. På nettsiden vår under linken "kontakt" skal vi ha et felt under telefonnr vårt, hvor man kan skrive en beskjed til oss, dersom man ønsker å bli oppringt på et tidspunkt utenom "telefontid".
Synes dere at det er bra nok, eller syner dere at det er dårlig service?
(siden vi har faste jobber, så kan vi ikke svare på tlf hele tiden, derfor tenkte vi på denne løsningen)