Hei,
Har kommet over dette forumet og har sittet oppslukt og lest masse. Jeg observerer at det er mange skarpe hoder her inne og det vil forhåpentligvis være +EV og poste her for tips og råd.
Jeg og tre andre er i full gang med å lansere en nettbutikk. Alle kommer fra forskjellige bakgrunner men sammen er vi et meget godt team, med god arbeidsmoral og sunne holdninger til kroner og øre. Vi har god kontroll på programmering av nettside, SEO annen markedsføring, nyhetsbrev etc. Skape trafikk på siden vil være det morsomme for oss å drive med. For min del, som skal ha hovedansvaret for lagerstyring merker jeg at jeg blir litt skjelven i buksene. Og det er her jeg trenger hjelp. Vi mottar i disse dager prislister og oppretter avtaler med forskjellige aktører i bransjen vi skal drive i, som er kosmetikk.
Jeg står så og si på bar bakke når det kommer til hvordan lageret skal drives. Jeg har decent bakgrunn når det kommer til økonomi og økonomisk forståelse. Jeg sitter allerede nå med frykten for å bestille for mye og brenne inn med masse kapital og daukjøtt på et lager.
Det er sikkert mange her inne som har gjort dette opp til flere ganger og har masse tips og råd. Jeg har fått litt innspill på hvilke systemer vi bør bruke osv, men tar gjerne tips på dette også. Samt hvordan rent praktisk styre et lager. I starten blir det kjeller samt loftsbod som blir satt i systemet med hyller og merking. Tips om ulike, kjente og ukjente fallgruver tas i mot med stor takk!
Mvh, gründer med masse pågangsmot men litt skjelv i buksene
Har kommet over dette forumet og har sittet oppslukt og lest masse. Jeg observerer at det er mange skarpe hoder her inne og det vil forhåpentligvis være +EV og poste her for tips og råd.
Jeg og tre andre er i full gang med å lansere en nettbutikk. Alle kommer fra forskjellige bakgrunner men sammen er vi et meget godt team, med god arbeidsmoral og sunne holdninger til kroner og øre. Vi har god kontroll på programmering av nettside, SEO annen markedsføring, nyhetsbrev etc. Skape trafikk på siden vil være det morsomme for oss å drive med. For min del, som skal ha hovedansvaret for lagerstyring merker jeg at jeg blir litt skjelven i buksene. Og det er her jeg trenger hjelp. Vi mottar i disse dager prislister og oppretter avtaler med forskjellige aktører i bransjen vi skal drive i, som er kosmetikk.
Jeg står så og si på bar bakke når det kommer til hvordan lageret skal drives. Jeg har decent bakgrunn når det kommer til økonomi og økonomisk forståelse. Jeg sitter allerede nå med frykten for å bestille for mye og brenne inn med masse kapital og daukjøtt på et lager.
Det er sikkert mange her inne som har gjort dette opp til flere ganger og har masse tips og råd. Jeg har fått litt innspill på hvilke systemer vi bør bruke osv, men tar gjerne tips på dette også. Samt hvordan rent praktisk styre et lager. I starten blir det kjeller samt loftsbod som blir satt i systemet med hyller og merking. Tips om ulike, kjente og ukjente fallgruver tas i mot med stor takk!
Mvh, gründer med masse pågangsmot men litt skjelv i buksene