Dette må dere bare skjerpe inn. Av mine ca 6k akkurat nå er ca 4 k ubetalt av kundene, og nesten halvparten av det står med rød skrift-fristen er overksredet med fra 3 dager til 13 mnd. Det inkluderer faktisk TD selv forøvrig
Helt enig, det er innført bedre rutiner på oppfølgning ved. feks. oppgradering av systemer, samt mer manuel fokus av konsulentene ganske nylig for å få bukt på problemet.
Det kan jo nevnes at det er umulig å vite når våre annonsører velger å betale, men oppfølgingen må og skal bli bedre. Vi ønsker f.eks å ha så mange som mulig av våre annonsører på prepayment, men da har man også problemet med at programmet blir skjult hvis de ikke fyller på kontoen sin hos oss. Så naturlignok vil vi uansett få et problem om kunden ikke betaler.
Men vi er som nevnt klar over problemet, og vi er på ballen.
Vedr. StarTour så ser det ut til at noe er utelatt fra faktureringen, siden kunden har som nevnt betalt alle fakturaene sine. Så her ser det ut til at det er en feil fra vår side, og finansavdelingen i Sverige er blitt involvert for å rede ut problemet.
Mvh Joakim