Star Tour utbetaling

Frode

Medlem
Har noen tusenlapper fra Star Tour som står som ennå ikke har blitt fakturert, og det 2 mnd etter at programmet la ned. Noen som har fått i okt eller nov, eller kanskje Joakim kan oppklare?

Frode

Medlem
Hmm, dette er salg som ble gjort i aug og sep og som alle er godkjent.

Teit hvis Star Tour skal blåse seg opp i Aftenposten over hvilke nettsider som annonserer for de, men ikke betale ut kommisjon for nesten 200.000 kroner i reiser som mine sider har solgt... Får vel vente til i morgen å se om det finnes en god forklaring fra TD.

looper

Medlem
Sjæl! Noen som har snakket med TD?
Nå kommer ihvertfall ett substitutt for Startour snart, det blir fint.

Joakim@TD

Medlem
Har noen tusenlapper fra Star Tour som står som ennå ikke har blitt fakturert, og det 2 mnd etter at programmet la ned. Noen som har fått i okt eller nov, eller kanskje Joakim kan oppklare?

Hei,

Jeg tok en titt på fakturaer og etter hva jeg kan se er alt betalt.

Nå er det konsulentene som sitter på kundekontakten, så det kan være noe jeg ikke vet om i denne saken.

Hun er i New York, ironisk nok :) , i en uke og er tilbake på mandag. Send meg isåfall en PM om det ikke løser seg snart.

Når det gjelder andre ubetalte fakturaer, er det noen kunder vi har problemer med å innkassere penger fra - men det skal purres og føres gjennom de vanlige instansene for å kreve inn penger.

Mvh Joakim

Dre_C

Medlem
Jeg har det samme problemet. Har 5 500 kroner som enda ikke er fakturert til Star Tour ifølge kontobalansen hos TD...

metallian

Medlem
Dette må dere bare skjerpe inn. Av mine ca 6k akkurat nå er ca 4 k ubetalt av kundene, og nesten halvparten av det står med rød skrift-fristen er overksredet med fra 3 dager til 13 mnd. Det inkluderer faktisk TD selv forøvrig

Sist redigert:
Topp