Hei og takk for din henvendelse!
Hos oss kjøper du x antall radiospotter eller banner-eksponeringer og bestemmer selv hvor mange ganger en Spotify-bruker kan høre/se den. Dersom det skulle være 100 000 menn mellom 18-23 år som bruker Spotify og du vil treffe disse, kan du feks kjøpe:
- 300 000 spotter - noe som betyr at hver lytter i din målgruppe kan høre ditt budskap 3 ganger (evt SE banner-annonsen)
- Bruttopris per spot: 0,24 kr
- Bruttopris totalt: 72 000 kr
- (Samme pris gjelder for vanlige bannere)
Noe som gjør at Spotify skiller seg kraftig ut fra kommersielle radiokanaler (ved siden av de bra segmenterings-mulighetene ift kjønn/alder/geografi/tid på døgnet), er at det følger med en gratis banner + tekstlink som kan klikkes på. Radioreklame kan altså gi umiddelbar respons hos oss! I etterkant av en kampanje, vil du få rapport om nøyaktig hvor mange spotter som har blitt levert og hvor mange som har klikket på medfølgende banner. Dvs ingen usikkerhet om hvorvidt du har fått det du har betalt for.
Andre fordeler ved å annonsere på Spotify:
- - du ligger alltid alene med ditt annonsebudskap (ingen andre bannere eller radioreklame samtidig)
- - vi viser banneret kun når brukerne er aktive (dvs når de nettopp har feks valgt en sang, søkt på en artist) slik at det ikke blir ´fyring for kråka`
- - du eksponerer deg på en tjeneste som brukerne stort sett er sværte glade i og positive til! Spotify gir jo tilgang til ca 6 millioner sanger - helt gratis.
- - dette er nok med på å forklare at responsratene hos oss gjerne ligger 3-5 ganger høyere enn bransjesnittet.
Nevner forøvrig våre standard annonseformater:
Radiospotter: Inntil 30 sekunder - og det følger med 300x300 jpeg banner + tekstlink
Display bannere: 160x600 eller 728x90
Bare å si ifra om noe er uklart - eller om du vil ha et konkret tilbud fra oss."
Mvh