Hallais!
Jeg driver noen nettsider, har hatt en fast seriøs annonsør på den ene nettsiden.
Tidligere har jeg brukt frilansfinans for å utsende faktura på annonser (selger med 3mnd avtale periode) for 1 mnd siden registrerte jeg et enk selskap, slik at jeg kan få .no domener.
Det jeg da lurer på:
Hvis jeg sender faktura med sendregning.no, fikser de alt som har med avgifter etc å gjøre, slik at det eneste jeg trenger å tenke på er å sende regningen?
Etter jeg registrerte firmaet, har jeg også gått til innkjøp av utstyr som bla skal brukes i forbindelse med virksomheten. Er dette noe man kan skrive av på skatten?
Hvordan gjør man dette?
Hadde vært greit med en guide for en total nybegynner
Jeg driver noen nettsider, har hatt en fast seriøs annonsør på den ene nettsiden.
Tidligere har jeg brukt frilansfinans for å utsende faktura på annonser (selger med 3mnd avtale periode) for 1 mnd siden registrerte jeg et enk selskap, slik at jeg kan få .no domener.
Det jeg da lurer på:
Hvis jeg sender faktura med sendregning.no, fikser de alt som har med avgifter etc å gjøre, slik at det eneste jeg trenger å tenke på er å sende regningen?
Etter jeg registrerte firmaet, har jeg også gått til innkjøp av utstyr som bla skal brukes i forbindelse med virksomheten. Er dette noe man kan skrive av på skatten?
Hvordan gjør man dette?
Hadde vært greit med en guide for en total nybegynner