SPAM eller ikke SPAM på Kudos.no

Altberger

Medlem
Heisan,

Hva er SPAM og ikke SPAM på kudos.

Det ligger jo alle mulige saker og temaer der. Alt fra tips om dalige gjøremål til gode tilbud.

Er denne SPAM?

og om den er det, hvorfor er denne ikke SPAM ??

Spør fordi jeg ser at noen forsøker å begrave saken min.
Mr Eplekjekk sier nr 1 er SPAM og nr 2 er Kudos.

Noen som ser forskjellen på disse 2?

Altberger

Medlem
Forskjellen er at på nr. 1 så blir det produktet som er omtalt solgt, artikkelforfatter tjener penger på affiliatelinken. I nr.2 så selges det ingenting, det er en nyhet. Stor forskjell spør du meg.

viste jo at den kom... :)
Tørr vedde på at jeg finner flere saker med affiliate på henvisningen.

Hva med denne da?
- Det er jo en reinspikka reklameannonse for et firma.

ps... IKKE klikk begrav saken da (sikkert en eier av kudos som leser dette også...)

Sist redigert:

zapotek

Medlem
80 % av alle saker på Kudos er spam. Stort sett folk som poster ting for å mele sin egen kake (gjelder meg selv også).

peterandrej

pensjonert moderator
Ser att enkelte saker av nortrib.com veldig raskt får en del kudos, snakker om få minutter etter de blir lagt inn....Hvorfor det egentlig :confused:

Hvis du var ironisk nå i den betydningen at du vet svaret, så beklager jeg det, men det er en kjent sak at Kudos både er meget lett å jukse med, samt at den faktisk BLIR veldig jukset med.

Jeg pleide å gi mine egne saker 10-12 kudos hver gang jeg la de inn. Det holdt for plass på forsiden, samt link på ITavisen. Andre teknikker kan gjøre at du kan gi deg selv hundrevis av kudos.

Ståle

Medlem
Fordi de mest sannsynlig gir seg selv flere kudos. Dette kan gjøres med forskjellig maskiner, ip, browser etc.

peterandrej

pensjonert moderator
Fordi de mest sannsynlig gir seg selv flere kudos. Dette kan gjøres med forskjellig maskiner, ip, browser etc.

Ja, selv et teknisk rotehue som meg klarte å jukse kudos. Til slutt jukset ALLE kudos. Det overrasker meg at folk i det hele tatt bruker tjenesten lenger.

Til og med eieren, dvs allerinternett, ser ut til å gi seg blankt faen i siden. Tipper den blir tatt av luften neste gang domenet må fornyes..

Topp