Nok en gang takk for svar, og timingen med innlegget mitt ikke så bra. Det har vært hektisk de siste dagene, så jeg har hatt litt problemer med å følge opp.
Dette her er et helt annet nivå enn det jeg er vant til og ble litt gresk, men god video. Skal se den igjen og ta en titt på nettsiden han nevner, og linken du la ved.
Jeg tenkte ikke på å gå etter det som er populært, bare at det skal være lett å lese og dermed se bra ut. Tenkte at det var noen standard typer som ble mye brukt. Norske nettaviser og også sider ser ofte mye bedre ut enn utenlandske, men du og andre her vet dette med websider og fonter mye bedre enn jeg. Derfor jeg tenkte å spørre her.
En annen ting jeg ikke hadde tenkt på med fonter var dette med hvor raskt siden laster, så jeg har litt å sette meg inn i ser jeg.
Jeg har pleid å bruke det som var tilgjengelig og limer ofte formatert tekst rett inn i wordpress, noe som ikke alltid er like lurt med forskjellige WP themes, men ofte så blir det bra.
Men takk, jeg skal se nærmere på det, og det trengtes kanskje en post på dette. Prøvde å søke i forumet, men fant lite. Nå dukker denne opp