Hei. Jeg driver som nevnt tidligere enn side med spill, tv-serier og filmer. Selvom domenet har stått lenge har jeg bare jobbet fulltid med siden i ca 3 måneder. Jeg valgte å ta seo biten først for å ranke top3 på søkeord som gratis spill, flash spill, concerts and movies, osv osv.
For 4 uker siden begynte jeg "serriøst" å legge til innhold på siden, og etter 250 nye tv-serier ble lagt ut (og plukket opp av søkemotorene) økte unike visits til ca 2000 om dagen. Tidligere har jeg bare hatt rundt 300 visits om dagen. De første dagene med over 1300 visits startet først nå i Mai.
Jeg er 99% sikker på at når jeg legger ut 250 filmer/serier til vil jeg øke til 3500-4000 visits om dagen, osv.
TL;DR:
Rater Alexa etter hvor mye trafikk man har, eller andre kriterier?
Isåfall, rater de etter hvor mye trafikk index siden har eller hele domenet?
Tusen takk for svar Jeg er relativt fersk på alt det her. Begynte å lære meg html og css for ca 4 måneder siden
For 4 uker siden begynte jeg "serriøst" å legge til innhold på siden, og etter 250 nye tv-serier ble lagt ut (og plukket opp av søkemotorene) økte unike visits til ca 2000 om dagen. Tidligere har jeg bare hatt rundt 300 visits om dagen. De første dagene med over 1300 visits startet først nå i Mai.
Jeg er 99% sikker på at når jeg legger ut 250 filmer/serier til vil jeg øke til 3500-4000 visits om dagen, osv.
TL;DR:
Rater Alexa etter hvor mye trafikk man har, eller andre kriterier?
Isåfall, rater de etter hvor mye trafikk index siden har eller hele domenet?
Tusen takk for svar Jeg er relativt fersk på alt det her. Begynte å lære meg html og css for ca 4 måneder siden