allegretto
Medlem
Peterandrej: Hvordan gikk du frem for å få erstatning? Jeg har brukt noen timer nå på svindelfirmaene 180.no / nettkatalogen.no ..
Peterandrej: Hvordan gikk du frem for å få erstatning? Jeg har brukt noen timer nå på svindelfirmaene 180.no / nettkatalogen.no ..
Er så lett å sitte og dra en kam over alle, særlig når man har null peiling på det man snakker om.
Så bare fordi man faktisk har positive erfaringer med Nettkatalogen/180.no og faktisk har sjekka opp flere steder at dette IKKE er svingerkataloger, så må man være ansatt der?
Høres ut som det sitter noen sutrete smågutter her ute og jizzer all sin negativitet på nettet, i mine ører, folkens.
så virker det lite selvbeskuende - i og med at du klassifiserte folk her som sutrete smågutter.Er så lett å sitte og dra en kam over alle, særlig når man har null peiling på det man snakker om.
Tror dere at de som er fornøyd med de katalogene som er seriøse går inn på div. nettsider å skryter katalogene opp i skyene? NEI!
Ringer privatpersoner forbrukerrådet å sier at de er fornøyd med et produkt eller en tjeneste? nei.
Selvfølgelig kommer det frem det negative på nett, men når b.l.a Advista (nettkatalogen.no / 180.no ) kan vise til brukertall på rundt 500.000 i uken(noe som telles av TNS GALLUP), så viser jo dette seriøsitet. Vil du få noe ut av pengene dine hvis du legger inn alt fra 1000 til 13000kr hos Advista når det er 500.000 brukere? Selvfølgelig!
Mitt tips!
Hold dere til medlemmene i TryggKatalog( www.tryggkatalog.no - Kvalitetskrav Online Kataloger - Kvalitetskrav Online Kataloger ).
Tror dere GuleSider(eniro) ville vært medlem i et forbund som viser useriøsitet?
Gulesider = BRA, men dyrt! mange brukere, men betaler du mest kommer du høyest!
Nettkatalogen / 180.no = BRA, men ikke like mange brukere som GS. Men er også dobbelt så billig(om ikke mer).
Klag så mye dere vil, men kjøper dere på telefon har dere angrefrist! Kjøper dere på kontrakt er det synd for dere om dere ikke har penger til å betale.
Hold dere til medlemmene i TryggKatalog( www.tryggkatalog.no - Kvalitetskrav Online Kataloger - Kvalitetskrav Online Kataloger ).
Tror dere GuleSider(eniro) ville vært medlem i et forbund som viser useriøsitet?
Dude, hva er IP-adressen din?
Din oppfatning av nettkatalogen virker være nokså unik.
Folk flest prøver å forstå det i lyset av sine erfaringer selv - og det er tydeligvis vanskelig.
Angående det du skriver
så virker det lite selvbeskuende - i og med at du klassifiserte folk her som sutrete smågutter.
Er det noen som har peiling på nettbaserte produkter burde de finnes i rikt monn her inne.
Uregistrerte brukere som opphøyer en tjeneste som flere hundre (kanskje flere tusen?) kunder har hatt negativ erfaring med i årevis oppnår heller ikke særlig mye cred i mine øyne.
Jeg orker ikke å registrere meg her da jeg ikke har noe særlig interesse av å være her, annet enn i denne diskusjonen. Så la det argumentet hvile, du.