Bengt Sæther
New Member
[Nettstedet er solgt]
God dag,
Mitt navn er Bengt Sæther. Jeg eier Spareglad.no, et nettsted om personlig økonomi. På grunn av endringer i egen livssituasjon, er jeg på jakt etter nye eiere til nettsidene.
Spareglad er 72 artikler som allerede er publisert og indeksert i Google.
Det er lagt ned mye arbeid og research i tekstene. Dette har gitt seg utslag i gode Google-plasseringer for en rekke søkeord og fraser. Nettstedet vil kunne styrke lenkeprofilen til eksisterende nettsteder.
Mer info: Data fra Google Analytics (pdf) / Google-plasseringer (pdf)
NY MINSTEPRIS 12/7/18 : 24.000,- eks. mva. (Dette tilsvarer 42 øre per ord.) Bud mottas med takk. Bare husk å varsle meg om hvor lenge budet står.
Spørsmål? Bruk PM. Eller send en e-post til bengt.sather[@]outlook.com.
God dag,
Mitt navn er Bengt Sæther. Jeg eier Spareglad.no, et nettsted om personlig økonomi. På grunn av endringer i egen livssituasjon, er jeg på jakt etter nye eiere til nettsidene.
- Spareglad.no ble startet i januar 2018.
- Nettsidene er laget med WordPress.
- Alt innholdet er skrevet av undertegnede. Bildene er kjøpt hos Shutterstock.
- Innhold: 72 poster, 4 sider – Til sammen 107 034 ord.
- Fokus: Sparing, gjeld, forbrukslån og kredittkort.
- 20 besøkere, per dag, i snitt.
Spareglad er 72 artikler som allerede er publisert og indeksert i Google.
Det er lagt ned mye arbeid og research i tekstene. Dette har gitt seg utslag i gode Google-plasseringer for en rekke søkeord og fraser. Nettstedet vil kunne styrke lenkeprofilen til eksisterende nettsteder.
Mer info: Data fra Google Analytics (pdf) / Google-plasseringer (pdf)
NY MINSTEPRIS 12/7/18 : 24.000,- eks. mva. (Dette tilsvarer 42 øre per ord.) Bud mottas med takk. Bare husk å varsle meg om hvor lenge budet står.
Spørsmål? Bruk PM. Eller send en e-post til bengt.sather[@]outlook.com.
Sist redigert: