A
aabbcc
Guest
Mente jeg leste noe om at det var noen kinesere (alibaba og baidu) som snuste på snapchat for et par dager siden. De er visst veldig interessert i å kjøpe seg opp i usa.
aabbcc
aabbcc
Eller så er det rett og slett som mange som har klart å lykkes med sånne ting, de bryr ikke seg om penger. Det er mye viktigere for de å lage ting, fordi de liker det. Og ikke minst noe de kan bli husket for.
Tja - tenk hvor vanvittig mye muligheter 18 milliarder ville gi til å utvikle nye prosjekter/produkter da.
Null innteks modell, og med plenty av barn og voksne som har vist frem sine edlere deler der. Har det ikke et veldig bra rykte heller.
Han skulle ha solgt. Nå har Facebook kjøpt opp en konkurrent av Snapchat:
Facebook kjøper Whatsapp | Kampanje
According to Facebook, the social media giant said it plans to purchase mobile messaging firm WhatsApp with $4 billion in cash and approximately $12 billion worth of Facebook shares. Additionally, a provision provides for a $3 billion payout in restricted stock units to be granted to WhatsApp founders and employees. The RSUs will vest in four years after the deal closes.
Revenue US$7.872 billion (2013)[1]
Operating income US$2.804 billion (2013)[1]
Net income US$1.5 billion (2013)[1]
Mener du det?
Jeg bruker begge to hyppig, men klarer virkelig ikke se hvordan de kan være konkurrenter...for meg har de ikke samme formål i det hele tatt i hvert fall.
Men uansett; en syk sum!